وزارت فرهنگ در اطلاع‌رسانی و پاسخگویی، دستگاه‌ برتر اجرایی کشور شد

ایرنا نوشت: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بررسی‌های شورای اطلاع‌رسانی دولت با کسب چهار رتبه در حوزه‌های خبری، اطلاع‌رسانی، تشریح عملکرد و پاسخگویی در جایگاه نخست دستگاه‌های اجرایی کشور قرار گرفت.

همایون امیرزاده با تشریح جزئیات کسب جایگاه برتر توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بررسی‌های شورای اطلاع‌رسانی دولت، افزود: این وزارتخانه با کسب چهار رتبه در حوزه‌های خبری، اطلاع‌رسانی، تشریح عملکرد و پاسخگویی در جایگاه نخست دستگاه‌های اجرایی کشور قرار گرفت.

وی تاکید کرد: این موفقیت حاصل تلاش و مجاهدت کارشناسان، مدیران، معاونین و روسای سازمان‌های تابعه دستگاه بزرگ فرهنگی کشور در سطوح ملی و استانی است.

وی ادامه داد: در بررسی انجام گرفته توسط شورای اطلاع‌رسانی دولت از میان دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی و استانداری‌های سراسر کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست حائز رتبه در چهار محور تعیین شده در این بررسی شود.

بر همین اساس دستیار ارتباطات اجتماعی ریاست جمهوری و سخنگوی دولت در نامه‌ای خطاب به سید عباس صالحی ضمن اعلام برتری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراتب قدردانی خود را از وزیر، مدیران و مرکز روابط عمومی اطلاع‌رسانی این وزارتخانه اعلام کرده اند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • naser IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    واقعا جای تاسف است بنده10 سال است با همین وزارت پاسخگو مکاتبه و مراجعه ودر ارتباط هستم ولی هیچ پاسخی نگرفتم بی عدالتی ظلم هنرستیزی وهنرمند ستیزی هزاران برابر بیش از پیش در وزارت ارشاد غوغا می کند در همین وزارت به افراد آشنای مدیران بنام هنرمندان کمک هایی کرونایی کردند ولی از هنرمندانی که با سابقه وکارنامه سراغشان را هم گرفته باشند افراد با خانواده حتی دانش آموز خانواده کمک تسهیلات کرونا گرفته ولی درغ از اغلب هنرمندان