سوپرگل‌های کاوه و قایدی برای دومین برد با اسکوچیچ در ورزشگاه فرهادوویچ!

تیم ملی ایران در دیداری دوستانه بوسنی را شکست داد.شاگردان دراگان اسکوچیچ توانستند با دو گل از سد بوسنی در ورزشگاه فرهادوویچ به پیروزی برسند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آسیم فرهاتوویچ شهر سارایوو تیم‌های ملی بوسنی و ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.

در این دیدار تیم ملی کشورمان از ابتدا با ترکیب امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، علی قلی‌زاده، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان و کاوه رضایی وارد میدان شد.

پیش از شروع بازی نیز یک دقیقه به احترام محمود یاوری سرمربی سابق تیم ملی ایران و تیمسار کیوان نیک‌نفس دروازه‌بان سابق تیم ملی که به تازگی درگذشته‌اند، سکوت اعلام شد.

بر اساس توافق صورت گرفته میان فدراسیون‌های فوتبال دو کشور و به جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی، این دیدار بدون تماشاگر برگزار می‌شود. البته این در حالی است که سفیر ایران در بوسنی، تماشاگر ویژه مسابقه است. همچنین شهر سارایوو حین برگزاری این مسابقه سرد و بارانی است.

نیمه اول:

دقیقه 3: شوت پشت محوطه و زمینی عرفان هاجیچ را عابدزاده در اختیار گرفت.

دقیقه 14: ارسال پیانیچ از کرنر و ضربه سر کوواچویچ به عابدزاده رسید.

دقیقه 15: پاس پشت پای دیدنی قلی‌زاده و ارسال بلند محرمی موقعیت خطرناکی برای ایران به وجود آورد که پاس کاوه رضایی با ضربه سر و شوت محمدی را مدافعان بوسنی دفع کردند.

دقیقه 18: اشتباه چورلوکا، مدافع راست بوسنی و پاس به عقب این بازیکن، کاوه رضایی را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد که ضربه بغل پای این بازیکن را بوریچ به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 19: ضدحمله سریع ایران و پاس‌های پیاپی توسط قلی‌زاده و کاوه رضایی به امیری رسید، اما بوریچ با خروج به موقع از دروازه توپ را در اختیار گرفت.

نیمه دوم: 

دقیقه 46: اشتباه بویان ناستیچ، مدافع بوسنی در سمت چپ زمین موجب شد تا وحید امیری با توپ‌گیری از او به کاوه رضایی پاس بدهد و این بازیکن فرصت‌طلبی و شوت پای چپ از داخل محوطه جریمه گل اول ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 63: انصاری‌فرد با نفوذ از سمت چپ محوطه جریمه بوسنی حمله خطرناکی به وجود آورد که ضربه او را پیریچ در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 68: دفع توپ محرمی با ضربه سر به رحمانوویچ رسید که شوت پشت محوطه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 91: در آخرین دقایق بازی پاس در عمق زیبای سعید عزت‌اللهی به مهدی قایدی رسید و او با یک کنترل خوب و ضربه‌ای زیبا اولین گل ملی خود را به ثمر رساند.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهمان IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    ما که روابط تجاری گسترده با کشورهای اروپایی صاحب تیم‌های بهتر مثل ترکیه, ایتالیا, و آلمان داریم اگر نمیتوانیم از آنها دیدار دوستانه بگیریم به دلیل کوتاهی فدراسیون ماست
  • آرش IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    1 0
    استقلال سرور ل ن گ