روحانی: حالا یک تیم فوتبالی برنده شده، باید دو ساعت در خیابان خوشحالی کنیم؟ /چرا در مشهد اجتماع مذهبی بدون مجوز برگزار شده است؟

روحانی گفت: وقتی در یک شهری مثل مشهد بدون مجوز، اجتماعی با رنگ و بوی مذهبی ایجاد می شود معلوم است مشهد و استان رضوی در سه چهار روز هفته گذشته از تهران هم وضع بدتری در آمار خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:  در بسیاری از شهرها پس از تجمع غیرضروری و غیرقانونی مشکلاتی پیدا کردیم. حالا یک تیم فوتبالی برنده شده است، باید شب دو ساعت در خیابان خوشحالی کنیم؟ در این داستان هر حادثه ای که رخ می دهد بعد از دو هفته، مراجعه به بیمارستان زیاد شد و بعد از سه هفته و چهار هفته مراجعه به آرامستان شدت گرفت.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> خبر مهم روحانی از محدودیت های کلی کرونایی در سرتاسر کشور

روحانی اظهار کرد: وقتی در یک شهری مثل مشهد بدون مجوز، اجتماعی با رنگ و بوی مذهبی ایجاد می شود معلوم است مشهد و استان رضوی در سه چهار روز هفته گذشته از تهران هم وضع بدتری در آمار خواهد داشت. وقتی اجتماع بی دلیل درست می شود و اقداماتی در جاهای مذهبی و دینی انجام می شود دنباله اش این است که دچار مشکل می شویم. خواهش من این است که کاهش اصل تجمع و اصل تردد غیر ضرور که باید کنار گذاشته شود، مورد توجه قرار گیرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455106

برچسب‌ها