عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین

به مناسبت روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، از ۲۴آبان‌ تا ۳۰آبان ماه در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان قزوین انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت فرارسیدن بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و روز بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از ۲۴آبان تا ‌۳۰آبان ماه در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان قزوین باتوجه به شیوع ویروس کووید۱۹، به صورت غیرحضوری است.  
محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین  ضمن تبریک این روز اظهار کرد: امسال باتوجه به شیوع ویروس کووید ۱۹، عضویت کتابخانه ها به صورت مجازی برگزار می شود.
او بیان کرد: بر این اساس افرادی که قصد استفاده از عضویت رایگان را دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به آدرس http://www.samanpl.ir، در روز شنبه مورخ ۲۴آبان ۱۳۹۹، فرم درخواست ثبت‌نام را تکمیل کنند.
محمدبیگی ادامه داد: همچنین به منظور تکریم اعضای کتابخانه‌های عمومی و به دلیل تعطیلی‌های پیش آمده، عضویت همه اعضای کتابخانه‌های عمومی استان به مدت یک‌سال از تاریخ ۲۴آبان ۱۳۹۹ به صورت رایگان، تمدید می شود.
او تاکید کرد: عضویت رایگان بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار به مدت یک روز ( ۲۴آبان ) و از طریق سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور (سامان) انجام شده و قابل تمدید نیست.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین دارای ۵۹باب کتابخانه نهادی و مشارکتی  فعال و نهصد و هشتاد هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی استان قزوین است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =