پیام تسلیت حسن روحانی درپی درگذشت داماد آیت‌الله بهشتی

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت دانشمند فرهیخته حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای، نماینده فقید رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا، گفت: این عالم مجاهد کارنامه درخشان و ارزشمندی از خود برجا گذاشت که به عنوان الگویی برای دانش‌آموختگان معارف اسلامی همواره الهام‌بخش خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ (توبه / آیه 20)

درگذشت دانشمند فرهیخته، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای، نماینده فقید رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا، موجب اندوه و تأثر عمیق گردید.

این عالم مجاهد افزون بر تسلط بر علوم حوزوی و دانشگاهی در فعالیت‌های مختلف علمی و دانشگاهی از جمله تأسیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، وحدت میان دانشگاه و حوزه و نیز در سایر سمت‌های خدمتگزاری، کارنامه درخشان و ارزشمندی از خود برجا گذاشت که به عنوان الگویی برای دانش‌آموختگان معارف اسلامی همواره الهام‌بخش خواهد بود.

اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی و دانشگاهی، دوستداران، خانواده مکرم آن عالم وارسته و به ویژه خانواده بزرگوار شهید آیت‌الله بهشتی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

216216 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =