10 نفر از ایران برای عضویت در کمیته‌های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی AFC انتخاب شدند.

ایسنا - رییس فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: «دو روز پیش AFC در نامه‌ای به ما اعلام کرد که 10 نفر از فدراسیون فوتبال ایران در کمیته‌های مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عضویت درآمدند و این برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران است که ایران این تعداد عضو در AFC دارد.»

کفاشیان ادامه داد: «عباس ترابیان در کمیته فوتسال، درخشان در کمیته مالی، فریده شجاعی در کمیته بانوان، عسگری در کمیته داوران، علیزاده در ویژن، عزیز محمدی، محمدرضا ساکت و علی فتح‌الله زاده در کمیته باشگاه‌های حرفه‌ای و بیگلری در کمیته استیناف AFC عضو شده‌اند و خود من نیز در کمیته مسابقه‌ها و امتیازدهی به فدراسیون‌ها قرار گرفته‌ام که این موفقیتی بزرگ برای فوتبال ایران در چند سال اخیر است چرا که ما تاکنون هیچ زمان این تعداد نماینده در AFC نداشته‌ایم.»

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا عضویت در کمیته اجرایی معتبرتر از حضور در این کمیته‌ها نبود، گفت: «خیر. همه این کمیته‌ها، کمیته‌های تخصصی هستند که تصمیم‌های اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آنها گرفته می‌شود و پس از این کمیته‌ها تصمیم به کمیته اجرایی می‌رود. می‌توان گفت که 99 درصد تصمیم‌های مهم AFC در این کمیته‌ها گرفته می‌شود. ضمن اینکه این اعضا برای چهار سال آینده انتخاب شده‌اند.»

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 145552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
    0 0
    گول این بن حمام عرب رو نباید خورد. اون به فکر رای ایران برای ریاست فیفا هستش. ایران نباید در انتخابات فیفا ازش حمایت کنه. همه به خاطر دارن که در انتخابات AFC چه بلایی سر ایران درآوردن
  • دددددد IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
    0 0
    چه خوب
  • 0728 IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    گول این بن حمام عرب رو نباید خورد. اون به فکر رای ایران برای ریاست فیفا هستش. ایران نباید در انتخابات فیفا ازش حمایت کنه. همه به خاطر دارن که در انتخابات AFC چه بلایی سر ایران درآورد. من هم موافق با این جمله ها هستم. ضمن اینکه با کفاشیان هم موافقم چون ایرانی ها تو هرچی عضو بشن و هرجا برن همون مهمه ولاغیر