توزیع ۱۵هزار و ۶۳۸تن آرد روستایی در قزوین

مدیرتعاون روستایی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری ۱۵هزار و ۶۳۸تن آرد روستایی در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ شهرام رحمانی، مدیرتعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه یکی از ارزنده‌ترین خدمات شـبکه گسترده تعاونی های روسـتایی، کمک به تامین نیاز معیشتی مردم بوده که توزیع آرد توسط شبکه مویرگی تعاونی روسـتایی نیز یکی از این وظایف است، اعلام کرد: از ابتدای سال جاری ۱۵هزار و ۶۳۸ تن آرد روستایی در استان توزیع شده است.
رحمانی با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند، بیان کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان و کشاورزان و همچنین براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می‌کند.
او با اشاره به اینکه سهمیه آرد هر شهرستان براساس آمار جمعیت شهری و روستایی محاسبه می‌شود، تصریح کرد: تعاون روستایی می‌تواند در حذف واسطه‌ها و رساندن کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده نقش مؤثری را ایفا کند.
مدیر تعاون روستایی استان قزوین با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستاهای قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: کاهش رفت و آمد روستائیان به مرکز شهر و بخش های تابعه، صرفه جویی در وقت و هزینه آنها از مزیت های توزیع آرد توسط تعاون روستایی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =