نماینده مردم تهران تأکید کرد: احمدی‌نژاد بارها نشان داده که شخصیتی انقلابی و ولایت‎مدار است و شاهد بودیم که در جریان اخیر نیز نظر رهبر انقلاب را درباره بازگشت مصلحی تأمین کرد.

علی‎اصغر زارعی نماینده مردم تهران با اشاره به مخالفت رهبر معظم انقلاب اسلامی با برکناری حجت‌الاسلام مصلحی وزیر اطلاعات و تمکین رئیس‌جمهور به نظر معظم له، به فارس گفت: در اینکه آقای احمدی‌نژاد به آقای مصلحی علاقه دارد و متقابلاً آقای مصلحی نیز به آقای احمدی‌نژاد ارادت دارد تردیدی وجود ندارد اما برخی اختلافات کاری بین آقای مصلحی و آقای احمدی‌نژاد به وجود آمده بود.

وی با بیان اینکه مخالفت مقام معظم رهبری با برکناری وزیر اطلاعات مورد پذیرش رئیس‌جمهور قرار گرفت، افزود: با توجه به سوابقی که از آقای احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری و دوران قبل ریاست جمهوری وجود دارد باید بپذیریم که ایشان یک شخصیت انقلابی، مذهبی و ولایت‎مدار است اما برخی بدخواهان می‌خواهند با شایعه‌پراکنی ولایت‎مداری آقای احمدی‌نژاد را خدشه‌دار کنند.

زارعی با بیان اینکه احمدی‌نژاد حمایت‌های مقام معظم رهبری را از دولت نهم و دهم فراموش نخواهد کرد، گفت: تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی احمدی‌نژاد را مطیع مقام معظم رهبری می‌دانند و تنها برخی بدخواهان و یا همان جریان انحرافی قصد دارد احمدی‌نژاد را بین جریان دلسوزان انقلاب بدنام کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه احمدی‌نژاد بارها نشان داده که مطیع محض رهبر انقلاب است، گفت: ما بر این باور هستیم که آقای احمدی‌نژاد و آقای مصلحی بعد از دستور رهبر معظم انقلاب برای ادامه فعالیت وزیر اطلاعات بیش از گذشته با یکدیگر صمیمی خواهند بود و با همکاری و یاری یکدیگر تلاش خواهند کرد توطئه دشمنان انقلاب را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه دستور مقام معظم رهبری برای ادامه فعالیت وزیر اطلاعات باید مورد پذیرش همه مسئولان قرار بگیرد، تصریح کرد: اگر یک جریان انحرافی نمی‌خواهد به نظر ولی فقیه تن بدهد باید بداند که ملت این جریان را می‌شناسند و اشتباهات آنها را پای رئیس‌جمهور نخواهند گذاشت.

/11128

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 145587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
    1 0
    هیچ رییس جمهوری به اندازه احمدی نژاد از لطف مقام رهبری بهره مند نبوده ... ایشان فکر می کند که وزیر باید مطیع بی چون و چرای رییس جمهور باشد که این خود نوعی دیکتاتوری است. به راستی احمدی نژاد در میان اطرافیانش به چند نفر اطمینان دارد؟ اندازه انگشتهای دو دست می شود؟
  • م IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
    0 0
    ولي رييس جمهور نبايد چنين تصميماتي بگيرد كه موجب رنجش ديگران شود. قبل از هر تصميم بايد همه جوانب را در نظر گرفت+مشورت...
  • بدون نام IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
    0 0
    اگر این طور است چرا هیچ نوع اذعان علنی ایی تا این زمان نداشته اند.
  • محمد IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
    0 0
    به عمل كار برآيد به سخنراني نيست