۰ نفر
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
عوارض سال۹۹ تاکسی های کرج بخشیده شد

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد که با تصویب اعضای شورای شهر، بهای خدمات و عوارض سال ۹۹ تاکسی های این کلانشهر بخشیده شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز «فرج اله ایلیات»  روز سه شنبه در نشست شورای اسلامی شهر کرج  گفت: امسال شبکه حمل و نقل عمومی شهر کرج به علت شیوع ویروس کرونا با  مشکلات و معضلات  خاصی مواجه شده و بر همین اساس شهرداری کرج  درخواست بخشودگی بهای خدمات و عوارض سال ۱۳۹۹ تاکسیداران را مطرح کرد.

وی بیان داشت: به دنبال بروز بحران‌های اقتصادی و مالی در کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته و ادامه دار شدن طرح‌ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به شهرداری و سازمان حمل ونقل بار و مسافر  به جهت کنترل شیوع بیماری کرونا در شهر به نارضایتی قشر تاکسیرانان افزوده شده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج افزود: افزایش بی رویه قیمت قطعات مصرفی، بیمه، سوخت، بالا بودن هزینه حفظ و نگهداری و تحمیل هزینه‌های سربار به واسطه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط رانندگان تاکسی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در بین آحاد جامعه و همچنین کاهش شمار مسافرسبب تقلیل درآمد تاکسی ها به میزان قابل ملاحظه ای  شده است. 

ایلیات گفت: بنابر لایحه شهرداری با توجه به  بروز بحران‌های اقتصادی و شروع بیماری کرونا در کشور و سایر موارد مطروحه در لایحه که باعث کاهش قابل ملاحظه درآمد تاکسی داران شهر کرج شده ، شورای شهر اجازه بخشودگی بهای خدمات و عوارض تاکسی ها را به شهرداری داد.

کلانشهر کرج حدود ۱۳ هزار دستگاه تاکسی دارد که امسال به علت شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1456520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =