در جلسه نمایندگان با وزیر کشور چه گذشت؟

ایرنا نوشت: - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور اعلام کرد: تعدادی از نمایندگان از پاسخ‌های وزیر کشور درباره عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر،انتصاب فرمانداران و وضعیت تقسیمات کشوری قانع نشدند.

 «علی حدادی» در تشریح نشست عصر روز سه‌شنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس که با حضور «عبدالرضا رحمانی فضلی» برای پاسخگویی به سوالات برخی از نمایندگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا تشکیل شد، افزود: حجت الاسلام«حسن نوروزی» نماینده رباط کریم و بهارستان به نحوه عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر به ریاست رحمانی فضلی انتقاد داشت و در این باره سوال کرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: سوال «علی‌اصغر خانی» نماینده شاهرود نیز درباره نحوه انتصاب فرمانداران بود که از افراد بومی استفاده نشده و باعث می‌شود ضمن عدم حضور مداوم در محل کار، عملکرد مناسبی نیز نداشته باشند.

وی با اشاره به سوال «احسان ارکانی» نماینده نیشابور درباره تقسیمات کشوری از وزیر کشور اظهار کرد: نماینده نیشابور ایراداتی را متوجه نحوه تعیین منطقه مرکزی شهرستانی دانست و در این باره از وزیر کشور توضیح خواست.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به صورت کلی ایرادات به عملکرد وزارت کشور در حوزه استانی وارد بود و سوالات نیز در حیطه منطقه‌ای مطرح شد. اما نمایندگان از پاسخ‌های ارائه شده وزیر قانع نشدند و به این وزارتخانه فرصت دو هفته‌ای تا یک ماهه داده شد تا بررسی مجدد درباره این سوالات انجام شود.

2166216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1456695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =