استاندار همدان: ۹۳ درصد مبتلایان در همدان به علت حضور در دورهمی و اجتماعات به کرونا آلوده شده اند

استاندار همدان گفت: ۵۳ درصد مبتلایان به کرونا در استان همدان در دورهمی‌های خانوادگی به بیماری مبتلا و بیش از ۴۰ درصد از مبتلایان نیز در اجتماعات غیرضروری حاضر شده اند.

به گزارش خبرآنلاین همدان ؛ سید سعید شاهرخی در مراسم تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت استان همدان گفت: یاد و خاطره همه شهدای سرفراز و گرانقدر مدافعان سلامت به‌ویژه سیده زهرا موسوی و گلنار قیامتی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: به عنوان نماینده عالی دولت، خانواده بزرگ دولت و مردم استان همدان از زحمات کادر بهداشتی و درمانی استان تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌پذیری کادر بهداشت و درمان در این فرصتِ خدمت، به بهترین وجه در جامعه به نمایش گذاشته شد، اضافه کرد: اقدام و فداکاری کادر درمان نماد عینی جهاد واقعی فی‌سبیل‌الله است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مردم استان همدان قدردان زحمات ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان هستند، تصریح کرد: قدردانی از کادر بهداشت و درمان این است که با رعایت نکات بهداشتی ورودی بیمارستان‌ها را کم کنیم.

دولت تصمیمات و محدودیت‌های جدیدی برای رعایت نکات بهداشتی و همچنین مراعات حال کادر بهداشت و درمان اعمال خواهد کرد.

شاهرخی با یادآوری اینکه دولت تصمیمات و محدودیت‌های جدیدی برای رعایت نکات بهداشتی و همچنین مراعات حال کادر بهداشت و درمان اعمال خواهد کرد، گفت: سیاست دولت در شرایط کرونایی حفظ سلامت و تأمین معیشت مردم است.

استاندار همدان یادآور شد: محدودیت‌های شدیدی که برای هفته آینده در نظر گرفته شده در درجه اول به خاطر حفظ سلامت مردم است و انتظار داریم همه مردم در این طرح مجموعه را کمک کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1456853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =