ورود به این شهرها یک میلیون تومان جریمه دارد

تسنیم نوشت: استاندار کردستان گفت: ورود خودروهای شخصی به‌جز خودورهای باری و حمل و نقل عمومی به شهرستان‌های با وضعیت قرمز ممنوع و از طریق دوربین‌ها جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان اعمال می‌شود.

بهمن مرادنیا با اشاره به آخرین مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: از روز شنبه اول آذرماه به مدت دو هفته همزمان با سراسر کشور، محدودیت‌های جدید کرونایی اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های سنندج، قروه، مریوان و کامیاران در وضعیت قرمز و بقیه شهرها نارنجی هستند، افزود: تعطیلی مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ و کاهش حضور کارکنان ادارات در این شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است.

استاندار کردستان با ذکر اینکه بابت تعطیلی مشاغل، خودمان از صاحبان کسب‌ و کارها نگرانیم، تصریح کرد: گر چه مشکلات اقتصادی زیاد است اما در این شرایط کنونی جان همشهریانمان ارزشمندتر از مسائل مالی بوده و باید همه با هم برای اجرای محدودیت‌ها و خارج شدن از وضعیت قرمز، همه دست به دست هم دهیم چراکه این امر در دو هفته گذشته در شهرستان‌های بیجار، بانه، سقز که وضعیت بحرانی داشتند، با همکاری مردم و مسئولان اتفاق افتاده و از قرمز به نارنجی بازگشتند.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1457268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =