بازدید نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های نوسازی مدارس لرستان

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان از پروژه های در حال احداث نوسازی مدارس بازدید کردند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد اشترینان در مجلس شورای اسلامی، امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ، فلاح پوری ذیحساب نوسازی مدارس لرستان ، رضائیان معاونت اجرایی و نظارت  نوسازی مدارس ، رئیس آموزش و پرورش  بروجرد و اشترینان و دیگر مسئولان استانی از پروژه های در حال احداث نوسازی مدارس در شهرستان بروجرد بازدید کردند.

 گفتنی است که نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از چند پروژه در حال ساخت نوسازی مدارس در شهرستان بروجرد بازدید کرد و مسائل و مشکلات فضای آموزشی شهرستان بروجرد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید که توسط آقای گودرزی در سازمان نوسازی  مدارس کشور پیگیری شود.

 مدیر کل نوسازی و مدارس لرستان در این بازدید از تجهیزات میز و صندلی و وسایل گرمایشی به آموزش و پرورش شهرستان بروجرد و اشترینان خبر داد.

لازم به ذکر است، در شهرستان بروجرد ۲۱ پروژه در قالب ۸۵ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در حال ساخت می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1457822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =