الحاق «شناور اطلاعاتی شیراز» سال ۱۴۰۰ به ناوگان نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به الحاق «شناور اطلاعاتی شیراز» سال ۱۴۰۰ به ناوگان نیروی دریایی ارتش، گفت: در حال حاضر کار ساخت سازه این شناور به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حسین خانزادی» درباره ساخت شناور اطلاعاتی شیراز اظهار داشت: این شناور جدید دارای ویژگی‌های خاصی است که کار ساخت سازه آن به اتمام رسیده و هم‌اکنون در حال تجهیز سامانه‌های آن هستیم و برای سال آینده پیش‌بینی کرده‌ایم تا این شناور جدید را به ناوگان نیروی دریایی ملحق کنیم.

فرمانده نداجا همچنین در خصوص مقدمات ساخت شناورهای تریماران گفت: ساخت این شناور که بیش از سه هزار تن وزن دارد و از قابلیت‌های تهاجمی خوبی برخوردار است در دستور کار نیروی دریایی قرار گرفته و طراحی‌های مفهومی و جزئی آن نیز انجام شده است و ان‌شاءالله برنامه ساخت آن به طور جدی در سال‌های آینده آغاز می‌شود.

دریادار خانزادی با اشاره به توانمندی کارکنان با تجربه و جوان نیروی دریایی عنوان کرد: امروز نیروی دریایی به سطحی از توانمندی رسیده که قادر است بسیاری از نیازهای خود را در داخل و توسط متخصصان جوان و کاردان تأمین کند و این روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس در تمامی بخش‌های نیروی دریایی تسرّی یافته است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1457829

برچسب‌ها