کاهش ساعات کار شناورهای مسافری بندر شهید ذاکری قشم

مدیر بندر مسافری شهید ذاکری منطقه آزاد قشم از کاهش ساعات کار شناورهای مسافری بندر شهید ذاکری قشم درراستای عمل به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونای کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم : یاسر روزپیکر مدیر بندر مسافری شهید ذاکری منطقه آزاد قشم با اشاره به شیوع گسترده بیماری کووید -۱۹ و ابلاغ محدودیت‌های ترددی از سوی ستاد ملی کرونایی کشور گفت: تردد شناورهای بندر مسافری شهید ذاکری به بندرعباس از امروز شنبه یکم آذرماه تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ خواهد بود.

او ادامه داد: همچنین ورود به قشم تنها برای بومیان جزیره آزاد و برای افراد غیربومی ممنوع است و به صورت برعکس، خروج از قشم نیز برای بومیان ممنوع و برای غیربومیان آزاد است.

روزپیکر با تاکید بر لزوم اجرای فاصله گذاری اجتماعی در شناورها اضافه کرد: در حال حاضر نرخ بلیت در مسیر قشم به بندرعباس برای بومیان ۲۰۰ هزار ریال و برای افراد غیربومی، ۴۰۰ هزار ریال تعیین و ابلاغ شده است.

مدیر بندر مسافری شهید ذاکری منطقه آزاد قشم افزود: تردد شناورها در مسیر قشم به جزیره لارک طبق روال عادی ادامه داشته و در مسیر قشم به جزیره هرمز، تنها در صورت وجود مسافر بومی جزیره هرمز امکان پذیر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1457907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =