فعالیت واحدهای تولیدی در مدت اعمال محدودیت‌ها بلامانع است

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان گفت: واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان در طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در ردیف مشاغل گروه سطح یک تعریف شده‌اند و فعالیت آنها در این مدت بلامانع است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با بیان اینکه فرمانداری‌ها مجوز تردد این واحدها را صادر می‌کنند، گفت: اگر چنانچه مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی جهت پیگیری امور کاری خود نیاز به تردد بین استان‌ها و به ویژه تهران و البرز دارند باید از طریق سازمان صنعت، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و سازمان جهاد کشاورزی کتبا به فرمانداری‌ها معرفی شوند.
حبیبی گفت: فرمانداران بر اساس نیاز و ضرورت با هماهنگی فرماندهی انتظامی و پلیس راه استان مجوز تردد را صادر می کنند.
معاون استاندار با بیان اینکه صدور مجوز تردد، محدودیت دارد، بیان کرد: با توجه به اینکه قرار است، ترددها در حداقل ممکن انجام شود از مدیران واحدهای تولیدی و مدیران صنعت، شرکت شهرک‌ها و جهاد کشاورزی استان انتظار می‌رود دقت لازم را داشته باشند که درخواست تردد فقط در حد ضرورت و نیاز صورت گیرد.
او گفت: با توجه به آخرین مصوبه ستاد مقابله با کرونا، ورود به شهرهای قرمز و نارنجی استان با پلاک‌های غیربومی ممنوع است و برای شهرهای نارنجی ۵۰۰هزار و شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه در نظر گرفته شده است.
حبیبی افزود: خروج پلاک‌های بومی از شهرها در شهرهای قرمز نیز به همین شکل، جریمه دارد ، ضمن اینکه پلیس حضور فعالی دارد و دوربین‌ها هم کنترل لازم را می کنند.
معاون استاندار قزوین با بیان اینکه این طرح از شنبه یکم آذرماه اجرا می‌شود، افزود: ابعاد طرح به کلیه فرمانداران و اعضای ستاد مقابله با کرونا اعلام شده است و امیدواریم بتوانیم با این اقدام، تاثیر کاملی بر روند کاهش بیماران نیازمند بستری، میزان مرگ و میرها و فوتی‌ها داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1457948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =