۰ نفر
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
ادامه بارش‌ها در این ۲۰ استان

میزان نوشت: به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور، امروز در بیش از ۲۰ استان کشور باران می‌بارد.

کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در استان‌های کهکیلویه‌وبویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان، نیمه شمالی فارس، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، یزد، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان بارش باران را داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه همچنین از بعد ظهر امروز در خراسان جنوبی و کرمان بارش باران رخ می‌دهد، ادامه داد: امروزهای برای استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، کردستان، قزوین، زنجان، مرکزی، همدان، کرمانشاه، لرستان، البرز و تهران بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و به تدریج میزان بارش در این مناطق کاهش می‌یابد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش‌هایی که در مناطق جنوبی کشور رخ می‌دهند، همراه با رعدوبرق است، اظهار کرد: در مناطق سردسیر و کوهستانی انتظار بارش برف را داریم.

رفیعی با اشاره به اینکه فردا برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران پیش‌بینی می‌شود، افزود: بارش‌ها در مناطق مرتفع و کوهستانی به شکل برف است و فردا در ارتفاعات استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش باران و برف رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه فردا در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و شرق تنگه هرمز بارش باران و گاهی رعدوبرق اتفاق می‌افتد، متذکر شد: سه‌شنبه مجددا در گلستان، گیلان، مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده باران رخ می‌دهد و برای بخش‌هایی از کرمان، سیستان‌وبلوچستان و شرق هرمزگان بارش باران و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه این سامانه بارشی در اواخر وقت چهارشنبه از جنوب کشور خارج می‌شود، گفت: از اواخر وقت روز چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه از روز یکشنبه تا سه‌شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی شده‌اند، عنوان کرد: با توجه به وزش باد شدیدی که در سواحل داریم ،دریای خزر روز دوشنبه مواج و طوفانی می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب وهوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز ابری است و بارش پراکنده در این شهر رخ می‌دهد و آسمان پایتخت به تدریج نیمه ابری می‌شود.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =