سلامت مقدم بر کسب و کار/ اصناف پیشگام استقبال از محدودیت‌های کرونایی شدند

کسب و کار این روزها به دلیل محدودیت‌های کرونایی، محدود شده و البته اصناف نیز استقبال بالایی از طرح داشته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی :روز گذشته بود که محدودیت‌های شدیدتری در شهرهای دارای وضعیت قرمز به اجرا درآمد و فقط گروه یک اجازه فعالیت داشتند.

این روزها شاهد اوج‌گیری کرونا در شهرستان گناباد هستیم و هم اکنون ۱۰۷ نفر در بیمارستان علامه بهلول بستری و ۱۷۰ نفر نیز از ابتدای کرونا فوت کرده‌اند.

کسبه گنابادی به همین دلیل پیشگام استقبال از طرح محدودیت‌ها شده‌اند و بر این باور هستند که در این شرایط سلامت خودشان و جامعه بر کسب و کار مقدم است.

هادی ایزدی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گناباد نیز در خصوص اعلام محدودیت‌هایی برای کسبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: بیش از ۸۵ درصد کسبه گناباد دستورالعمل‌های ابلاغی برای صنوف را در روز اول اجرای طرح رعایت کرده‌اند.

وی افزود: در شهر گناباد ۵ هزار صنف داریم که اکیپ‌های نظارت با حضور ارگان‌های مربوطه هر روز نظارت بر آنها را دارند و تاکنون ۲ واحد متخلف را نیز پلمپ کرده‌اند.

برخورد جدی با متخلفان

حامد قربانی فرماندار گناباد نیز در گناباد اظهار داشت: سلامت مردم در اولویت هر چیزی برای ما قرار دارد و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها از سوی هر صنف و شخصی برخورد جدی با آنها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: هدف از اجرای محدودیت‌های کرونایی کاهش تبعات شیوع ویروس کرونا است و همه آحاد جامعه و رده‌های شغلی باید با حساسیت خاصی به رعایت مسائل پیشگیرانه و پروتکلهای بهداشتی اهتمام داشته باشند و همه باید در برابر سلامت عمومی جامعه مسئولیت‌پذیر باشیم.

مردم و دستگاه‌ها کمک کنند

حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد نیز  در گناباد اظهار داشت: برای جلوگیری از یک مهاجم در کشور باید تمام مردم و دستگاه‌ها هماهنگ شوند و امروز کرونا یک مهاجم است و باید همه با کمک هم به مبارزه با آن بپردازیم.

وی افزود: برای موفقیت در این عرصه مردم باید با پرهیز از بی‌تفاوتی با وحدت و یکپارچگی برای شکست ویروس همه گیر کرونا تلاش کنند و مهمترین لازمه آن رعایت پروتک‌های بهداشتی و مسائل پیشگیرانه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =