پیگیر سرعت‌گرفتن احداث آزادراه ارومیه-تبریز هستیم

نماینده ارومیه در مجلس گفت: علی‌رغم سرعت کند احداث تونل‌های آزادراه ارومیه به تبریز، به جد پیگیر سرعت گرفتن پروژه هستیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، وحید جلال‌زاده گفت: قرارداد پروژه آزادراه ارومیه به تبریز در زمان حضور من در استانداری این استان منعقد شد و عملیات احداث آن در زمان وقت آغاز شده است و احداث این پروژه در چند قطعه برنامه‌ریزی شده که تا به امروز بخشی از آزادراه از ابوذر تا بعد از پل شهید کلانتری و روستای آق گنبد به اتمام رسیده و تنها یکی دو تقاطع برای تکمیل نیاز دارد.

وی گفت: مهم ترین قسمت آزادراه قطعه سوم از آق گنبد تا روستای سرای که از ۲ تونل رفت و برگشت بطول ۴۲۰۰ متر تشکیل شده که متاسفانه به کندی پیش می رود و تنها ۶۰۰ متر از هر تونل حفر شده که طی ۵ سال گذشته کارنامه بسیار ضعیفی است و در این خصوص در جلسه‌ای با معاون وزیر راه و شهرسازی و پیمانکار تسریع در اجرای پروژه را مطالبه کردیم تا در راس ۲ یا ۳ هفته یک برنامه جدید ارائه دهند تا در جلسه آتی در خود پروژه ارائه شود.


نماینده ارومیه در مجلس درخصوص عوارض دریافتی نیز گفت: با توجه به حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های راه، دریافت عوارض از آزادراه‌ها قانونیست و عوارض دریافتی نزدیک پل شهید کلانتری صرفا برای شرکت صدرا در راستای احداث میان‌گذر است و متاسفانه پیمانکار پروژه قطعه سوم از ۳ راهی ابوذر تا خاصبان ورودی جاده آذرشهر، تاکنون عوارضی دریافت نکرده و طی نامه درخواست کرده درصورت عدم دریافت امکان اجرای فاز سوم وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: پیگیر مشکلات مودجود در کندی اجرای قطعه سوم و در تکمیل پروژه هستیم و امیدواریم بزودی با حل آن این پروژه سرعت گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =