بیمارستان ۳۰۴ تختی تامین اجتماعی در یزد احداث می شود

بیمارستان ۳۰۴ تختی جایگزین تامین اجتماعی یزد با پیگیری جوکار نماینده یزد و اشکذر در مجلس و موافقت سازمان تامین اجتماعی کشور احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ استان یزد از دیرباز به عنوان یکی از قطب‌های اصلی درمان کشور شناخته شده و می‌شود و در طول سال بسیاری از بیماران نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای خارجی برای درمان به این استان مراجعه می‌کنند.
این در حالی است که همچنان بسیاری از امکانات درمانی و بیمارستانی در استان یزد نیازمند تقویت و بهسازی هستند و در این رابطه تاکنون اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.
یکی از اقدامات صورت گرفته پیگیری برای احداث بیمارستان ۳۰۴ تختی جایگزین تامین اجتماعی یزد توسط محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شواری اسلامی بوده است.
موضوعی که توسط سازمان تامین اجتماعی کشور به تصویب رسیده و محمدابراهیم جواهری مدیرکل امور مجلس و دولت این سازمان در نامه‌ای خطاب به نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس این موضوع را اعلام کرده است.
مدیرکل امور مجلس و دولت سازمان تامین اجتماعی کشور در نامه خود خطاب به جوکار آورده است: با عنایت به پیگیری‌های حضرتعالی در خصوص بیمارستان یزد، به استحضار می‌رساند در جلسه کمیته پروژه‌های درمانی سازمان در تاریخ ۱۰ شهریور ۹۹ با حضور مدیری عامل محترم سازمان، با احداث بیمارستان ۳۰۴ تختی جایگزین تامین اجتماعی یزد در محل پیش‌بینی شده موافقت گردید و مقرر شد نسبت به طراحی و انجام مناقصه اقدام شود.
احداث این بیمارستان در استان یزد می‌تواند خدمات درمانی تامین اجتماعی به کل استان به ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی در یزد را به مراتب بهتر و بیشتر کند.
اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که بدانیم اکثریت استان یزد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات این بیمه در استان استفاده می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =