معرفی ۴۳۰ واحد تولیدی استان سمنان به بانکها جهت دریافت تسهیلات رونق تولید

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از معرفی ۴۳۰ واحد تولیدی این استان به بانکها جهت دریافت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  ، علی تشنه دل در دویست و پنجاه و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: بالغ بر ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹  به ۲۴۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است و ۴۳۰ واحد نیز به بانکهای عامل معرفی شده اند.

 وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۳۹ واحد به ارزش حدود ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۲۰۲ واحد به ارزش ۲۹۹ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی می باشد.

 رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ که از شهریور سال جاری آغاز شده است ، ۴۳۰ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ده هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۱۸۹ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

وی ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه ۱۱۵۵ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، در حدود ۲۴۹۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۲ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

 علی تشنه دل با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه اظهار داشت: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۳۳۰۰ میلیارد ریال به ۵۹ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی سه واحد تولیدی استان بررسی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =