سرامیک واکس بهترین و ارزان ترین محافظ برای رنگ خودرو شماست!

با افزایش قیمت دلار و روند سرسام آور نرخ تورم، قیمت خودرو، قطعات خودرو و خدمات خودرو نیز به طرز باور نکردنی افزایش پیدا کرده است. نگهداری از خودرو از هر زمانی دشوارتر به نظر می رسد. با این وجود، گاهی اوقات فرصت هایی پیدا می شوند که بلافاصله باید آن ها را به فال نیک گرفت. بلک فرایدی یکی از این فرصت هاست که بیشتر شرکت ها از آن برای فروش بیشتر استفاده و تخفیف های باورنکردنی و استثنایی روی کالا و خدمات خود می گذارند. اگر شما نیز قصد دارید بدنه خودرو خود را جان تازه ای ببخشید، ادامۀ مطلب تنها برای شماست.

واکس و پولیش خودرو چیست؟

واکس و پولیش هرکدام دو مقولۀ جداگانه هستند. به صورت خلاصه و در یک کلام، پولیش خط و خش های ماشین شما را ناپدید کرده و واکس نیز آن را برق می اندازد.

پولیش فرآیندی است که توسط افراد حرفه ای انجام شده و مانند لایه برداری پوست صورت است. ابتدا مایعی روی خودرو شما اعمال می شود. سپس توسط برس مخصوص فرآیند سایشی شروع شده و لایه بسیار نازکی از رنگ خودرو برداشته می شود. بدین ترتیب تمام خط و خش هایی که روی بدنه خودرو نمایان شده است را از بین خواهد برد.

البته دقت کنید که این خط و خش ها نباید آسیب جدی به رنگ خودرو زده باشند؛ در غیر این صورت به صافکاری نیاز خواهید داشت. پولیش در دو نوع زبر و نرم انجام می شود. پولیش نرم برای خش های سطحی است و پولیش زبر نیز برای خط و خش هایی به کار برده می شود که عمق بیشتری از رنگ بدنه را تحت تأثیر قرار داده باشند.

کِی واکس بزنیم، کِی پولیش کنیم؟

مدت زمان واکس و پولیش معمولاً متفاوت است و بستگی به خودرو و میزان استفاده شما از آن دارد. پولیش کردن خودرو را می توان احیای رنگ خودرو نیز به حساب آورد. از این رو کارشناسان توصیه می کنند که هر 1.5 تا 2 سال یک بار خودرو خود را پولیش کنید.

باران هایی که معمولاً در شهرهای بزرگ با مقداری اسید نیز همراه است، به مرور رنگ خودرو شما را از بین می برد. همچنین فضولات پرندگان و سایش های ناخواسته باعث می شود که رنگ خودرو شما هر روز در معرض آسیب قرار بگیرد. از این رو پولیش خودرو هر 2 سال یک بار می تواند جان دوباره ای به خودرو شما ببخشد.

واکس خودرو نیز یک فرآیند سلیقه ای است و مدت زمان مشخصی برای آن وجود ندارد. هرگاه که احساس کردید رنگ خودرو شما به سمت ماتی حرکت می کند، پیشنهاد ما استفاده از خدمات تخصصی هاب کار است. کارشناسان هاب کار با سال ها تجربه، ماشین شما را مثل روز اول برق می اندازند.

سرامیک واکس خودرو چیست؟

یکی دیگر از خدمات خودرو که در سال های اخیر با تقاضای چشمگیری روبرو شده است، سرامیک واکس است. سرامیک واکس یا روکش نانو سرامیکی از جنس پلیمر مایع است و روی خودرو شما به کار می رود.

اگر قصد دارید که بدنه خودرو شما مانند روزی شود که از کارخانه خارج شده است، خدمات نانو سرامیک را درخواست کنید. پس از اینکه رنگ بدنه خودرو شما احیا شد، یک لایه سرامیک واکس روی بدنه به کار گرفته می شود. این لایه علاوه بر درخشندگی بیش از حد، باعث می شود که بدنه خودرو آب گریز شود.

بسته به کیفیت و مهارت ، مدت زمان ماندگاری پوشش نانو سرامیک از 6 ماه تا 1 سال متغیر است. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتماً این خدمات را از افرادی درخواست کنید که تخصص، مهارت و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشند.

از مزیت های خدمات سرامیک هاب کار می توان به خاک گریزی، آب گریزی، جلوگیری از آفتاب سوختگی، ضد ضربه و ضد خش شدن و جلوگیری از ضعف رنگ خودرو اشاره کرد.

مراقب باشید!

تقریباً هرکسی می تواند خودش ابزار واکس و پولیش و سرامیک واکس را تهیه کرده و از آن استفاده کند. به همین خاطر شرکت های زیادی نیز در این زمینه فعالیت دارند و بازار خودرو را نشانه گرفته اند. با این وجود مهمترین عامل در انجام این خدمات تخصص و تجربۀ کافی در این زمینه است.

اگر شما یا هر شرکتی که برای انجام خدمات در نظر دارید، توانایی لازم را نداشته باشد، نه تنها کیفیت رنگ بدنه خودرو شما افزایش نمی یابد، بلکه ممکن است رنگ خودرو با آسیب جدی روبرو شود. پولیش و سرامیک خودرو از خدمات بسیار حساس و تخصصی است.

از آنجایی که پولیش خودرو از رنگ بدنه خودرو می کاهد، ممکن است عدم توانایی افراد موردنظر باعث وارد شدن خسارت به خودرو شما شود و به جای برق انداختن به خسارت منجر شود.

ارزان ترین و با کیفیت ترین واکس و پولیش ، سرامیک واکس و سرامیک در دوران کرونا

بزرگترین دغدغه افراد در دوران همه گیری کرونا و کاهش درآمدها 2 مورد است: بهداشت و سلامت و البته کالا و خدمات ارزان قیمت. هاب کار هردوی این موارد را در بلک فرایدی برای شما فراهم کرده است.

اول اینکه جای نگرانی برای حضور در محل و تماس فیزیکی با افراد در محل انجام خدمات نیست. هاب کار این بستر را فراهم کرده تا به سادگی و با یک تماس کارشناسان و متخصصان ما را به محل پارک خودرو فرخوانده و در کمترین زمان ممکن خودرو خود را تحویل بگیرید.

مورد بعدی قیمت واکس و پولیش خودرو و البته سرامیک واکس است. در بلک فرایدی امسال، هاب کار تخفیف های منحصر به فردی را برای خدمات واکس و پولیش و سرامیک واکس خود خود در نظر گرفته است. تخفیف های محدودی که تنها یک بار در سال و آن هم در دوران هیجان انگیز بلک فرایدی عرضه می گردد. 

هاب کار؛ خدمات تخصصی خودرو در محل

هاب کار در زمینه خدمات واکس و پولیش و سرامیک خودرو خدماتی تضمینی و تخصصی ارائه می کند. ممکن است برخی خاطرات بدی با نام سرامیک خودرو داشته باشند، اما ما در هابکار به شما تضمین می دهیم که سرامیک خودرو را به معنای واقعی و تخصصی آن به شما ارائه کنیم تا از مزایای بی نظیر آن در حفاظت از خودروی خود بهره ببرید.

شایان به ذکر است کد تخفیف  ویژه ای به تعداد محدود به دلیل جمعه سیاه بر روی خدمات سرامیک وکس و سرامیک سه لایه خودرو در هاب کار قابل ارایه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق سایت  www.hubcar.ir و یا شماره 88674463 (021) در ارتباط  باشید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459447