تقدیر امام جمعه کیش از مدیرعامل جوان در تحقق زودهنگام وعده ها

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده از اجرای طرح آزادسازی سواحل کیش و تامین منافع عموم به همت مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش تقدیر کرد.

به گزارش خبرآنلاین از کیش :  آب و خدمات منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش  به همراه مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از پروژه آزاد سازی سواحل و پارک طلوع دیدن کرد.
امام جمعه کیش در این بازدید با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه هایی که باعث  تقویت نشاط و امید اجتماعی می شود گفت: هرگاه در اراضی آزاد شده در سواحل که متعلق به بیت المال است، قدم می زنیم احساس غرور می کنیم زیرا از ظرفیت سواحل و دریا باید در جهت توسعه جزیره بهره گرفت و یک تیم مدیریتی کارآمد همواره با اجرای این گونه پروژه ها از حقوق مردم دفاع می کند.‎
خطیب جمعه کیش ضمن تشکر از مدیرعامل جوان شرکت عمران، آب و خدمات کیش افزود: اجرای کارهای مدرن بر محور شرع و قانون درجزیره ای که از دیرباز بهشت امن خانواده ها بوده و هست کار ارزشمندی است که به نام شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ثبت شده و این شرکت با این اقدام پیشگام در دفاع از حقوق مردم و بیت المال و حفظ حریم دریا شد.
 وی تصریح کرد : اگر همت و پیگیریهای تیم مدیریتی شرکت عمران، آب و خدمات کیش نبود شاید اجرای این پروژه آن هم بعد از گذشت دو دهه  باز هم مغفول می ماند و امروز شاهد آزادسازی این فضای زیبای ساحلی نبودیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان با تقدیر از همکاری و تعامل خوب دوسویه بین شرکت عمران، آب و خدمات کیش با پروژه های بخش خصوصی  که درمجاورت سواحل آزادسازی شده قرار دارند اظهار داشت : جزیره کیش همواره باید به مدد اجرای اینگونه پروژه ها و توجه به منافع عمومی یک منطقه پیشگام در توسعه گردشگری اسلامی باشد.
 
در این بازدید طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز با تقدیر از حمایت های دکتر مظفری و حجت الاسلام حسن زاده در اجرای پروژه هایی که منافع عموم را در پی دارد و به افزایش اراضی کیش که مهمترین ثروت این جزیره محسوب می شوند کمک می کنند گفت : در طرح آزادسازی سواحل سه محور ساحلی جزیره کیش در ادامه پارک مرجان و محدوده مارینا در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۶ هکتار، ساحل جنوب شرقی مجاور پارک دلفین ها به مساحت ١۴ هکتار و در منطقه شمال جزیره ساحل کرانه حدود ۸ هکتار از اراضی ساحلی آزاد شده است و در کمتر از ۳ ماه با کار شبانه روزی شرکت عمران، آب و خدمات کیش به بهره برداری رسیده است.
 
وی تاکید کرد: تحقق وعده ای که به شهروندان وگردشگران عزیز این جزیره داده بودیم آن هم دوماه پیش از زمان اعلام شده یکی از ماندگارترین اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات کیش در مسیر رشد وتوسعه پایدار این جزیره است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =