مرکز تعمیر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تهران

امروزه اهمیت لوازم خانگی در منازل بسیار زیاد است و انواع و اقسام وسیله های برقی در هر خانه ای یافت می شود. ماشین لباسشویی را می توان یکی از مهم ترین وسایل موجود در آشپزخانه دانست که بدون وجود آن کوهی از لباس های کثیف در خانه جمع شده و شست و شوی آنها با دست نیز کاری مشکل می باشد.

ماشین ظرفشویی نیز که چند سالی است پایش به آشپزخانه ها باز شده، قادر به شست و شوی ظروف مختلف می باشد و دیگر نیازی به شست و شوی ظروف با استفاده از دست و در سینک ظرفشویی نخواهد بود. شرکت های مختلفی در داخل و خارج از کشور به تولید این دو محصول می پردازند و در ویژگی ها و امکاناتی که این محصولات دارند با هم در رقابت هستند. از جمله برندهای خارجی برای این وسایل می توان به ال جی، سامسونگ، بوش و غیره اشاره کرد و استوا، الکترواستیل و ... نیز از جمله برندهای تولید شده در کشور می باشند.

مانند هر وسیله برقی دیگری، این دستگاه ها نیز ممکن است در اثر گذشت زمان و یا استفاده نادرست از آنها و دلایل مختلف دیگر، دچار خرابی ها و مشکلات فراوانی گردند. برای تعمیر لباسشویی و تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز است تا حتما از یک تعمیرکار متخصص در این کار استفاده نمود.

خرابی های رایج در ماشین لباسشویی

  • عدم آبگیری ماشین لباسشویی: عدم آبگیری دستگاه یکی از مشکلات رایجی است که در انواع لباسشویی ممکن است رخ دهد و دلیل آن را می توان مربوط به باز بودن درب لباسشویی، خراب بودن میکروسوئیچ، خرابی هیدرواستات، خرابی برد الکترونیکی لباسشویی، معیوب بودن پمپ و یا خراب بودن شیر ورودی دستگاه دانست.
  • نشت آب از ماشین لباسشویی در حال کار: نشتی آب در لباسشویی می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. خراب بودن واشر دور درب لباسشویی، ترکیدگی واترپمپ و محفظه جاپودری و غیره می توانند در نشت آب از دستگاه موثر باشند.
  • تمیز نشست لباس ها در لباسشویی: کثیف بودن جاپودری می تواند باعث عدم حل شدن پودر شده و لباس ها به درستی شسته نشوند، علاوه بر آن قرار دادن حجم زیادی لباس در دستگاه می تواند باعث عدم شست و شوی تمیز لباس ها گردد و نیاز است تا حجم لباس ها را با توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی انتخاب نمایید. مصرف میزان مناسب از مواد شوینده نیز تاثیر بسیاری در شستن تمیز البسه دارد.
  • خراب بودن برد الکترونیکی لباسشویی: برد الکترونیکی را می توان مغز اصلی لباسشویی دانست و در صورت بروز مشکل در آن باعث می شود تا در عملکرد برنامه های شست و شوی دستگاه مشکل به وجود آید و یا پنل جلویی ماشین لباسشویی از کار بیفتد. اگر دستگاه شما در حین کار خاموش می شود نیاز تا نسبت به تعمیر برد ماشین لباسشویی هرچه سریعتر اقدام نمایید.

مشکلات مختلف دیگری در انواع ماشین های لباسشویی به وجود می آیند که از آن میان می توان وجود سر و صدای غیر عادی در دستگاه، عدم چرخش لباسشویی، عدم تخلیه آب دستگاه و غیره اشاره کرد. تمامی این مشکلات نیازمند حضور یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر ماشین لباسشویی می باشد.

مشکلات متداول در ماشین ظرفشویی

کاربران ماشین های ظرفشویی نیز از مشکلات مختلفی که در هنگام کار کردن با این دستگاه با آن مواجه می شوند شکایت دارند. از جمله مشکلات متداول در انواع ماشین های ظرفشویی می توان به روشن نشدن دستگاه، وجود سر و صدای زیاد در حین کار کردن، بوی بد ظروف پس از شست و شو، نشتی آب از دستگاه، تمیز نشستن ظروف، عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی، عدم آبگیری دستگاه، خرابی تایمر ماشین ظرفشویی، خشک نشدن ظروف پس از شست و شو، جمع شدن کف در ماشین ظرفشویی و خاموش شدن دستگاه در حین کار کردن اشاره کرد. گاهی اوقات بسیاری از مشکلات به وجود آمده مانند وجود بوی بد در دستگاه توسط خود فرد قابل برطرف شدن می باشند و با تمیز کردن محفظه ظرفشویی و برطرف نمودن مواد غذایی باقیمانده در دستگاه این مشکل را رفع نمود. همچنین سر و صدای زیاد دستگاه می تواند ناشی از عدم قرارگیری صحیح ظروف در سبد ماشین ظرفشویی باشد که می توان با جا به جایی آنها این مشکل را برطرف نمود.

 تمامی این مشکلات به دلایل مختلفی رخ داده و باید به صورت دقیق عیب یابی شده و پس از آن تعمیر ماشین ظرفشویی انجام گردد.

در هنگام مواجه شدن با این مشکلات چه باید کرد؟

 ممکن است کاربران در هنگام مواجه شدن با مشکلات مختلفی که در ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی به وجود می آیند، دچار نگرانی و استرس شده و تصور کنند که دستگاه آنها دیگر قابل استفاده نیست. اما این تصوری غلط است و به راحتی و با استفاده از یک تعمیرکار ماهر می توان این مشکلات را با هزینه ای کم برطرف نموده و مجددا از آنها استفاده نمود. نکته ای که در این گونه مواقع باید در نظر داشت این است که به هیچ عنوان اقدام به تعمیر خودسرانه دستگاه نکنید چرا که دستکاری شما می تواند سبب بروز خسارات جبران ناپذیری مانند سوختن دستگاه و یا برق گرفتگی و آتش سوزی گردد. اولین و بهترین اقدام این است که یک تعمیرکار حرفه ای را پیدا کرده و با آن تماس گرفته و برای تعمیر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی خود اقدام نمایید. اما برای انتخاب تعمیرکار باید دقت و تحقیقات لازم را به عمل آورید چرا که انجام کار توسط تعمیرکار حرفه ای می تواند به دستگاه شما آسیب بیشتری وارد کرده و هزینه های شما را چند برابر نماید.

یکی از معتبرترین مراکز تعمیراتی و خدماتی که در تهران وجود دارد شرکت تکنیک سرویس پارس می باشد. این شرکت با برخورداری از بهترین تعمیرکاران و تکنسین ها قادر به تعمیر ماشین ظرفشویی و تعمیر ماشین لباسشویی در برندها و مدل های مختلف می باشد انجام خدمات توسط این شرکت در منزل صورت گرفته و هزینه های دریافتی نیز بر طبق تعرفه های تعیین شده توسط اتحادیه می باشد. شما می توانید برای ثبت درخواست خود و دریافت مشاوره رایگان با شماره 66175744 ماس حاصل فرمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459533