۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۲

ایرنا:یک مقام سوری عصر شنبه سخنان 'باراک اوباما' رییس جمهوری آمریکا درباره اوضاع سوریه را رد کرد و گفت: این سخنان با توجه به مسایل موجود ، واقع گرایانه نیست.

این مقام که سخنانش در خبرگزاری سوریه (سانا) منتشر شد، تکرار ادعاهای واشنگتن درباره کمک گرفتن از ایران برای حل مشکلات داخلی را محکوم کرد و آن را بخشی از تحریک و به خطر انداختن امنیت شهروندان سوری برشمرد.
وی ادامه داد: سوریه از بیانیه روز گذشته اوباما درباره اوضاع سوریه که غیرواقع گرایانه است ، متاسف می باشد.
این منبع افزود: سوریه پیشتر اظهارات دولت آمریکا پیرامون کمک گرفتن از ایران برای حل اوضاع داخلی را تکذیب کرده بود لذا اصرار آمریکا برای تکرار این ادعا تعجب برانگیز است.
پیشتر نیز یک منبع وزارت خارجه سوریه ادعاهای آمریکا مبنی بر کمک گرفتن سوریه از ایران برای مقابله با مخالفان را بشدت تکذیب کرد و خواستار ارایه مستندات آمریکا در این رابطه شد.
دولت آمریکا عادت کرده برای اجرای سیاست خارجی منفعل خود در خاورمیانه هراز گاه ادعاهایی را مطرح کند و سندی نیز برای آن ندارد.16148

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 145973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
    0 0
    این غربی ها خیلی خنده دار هستند. همیشه شواهدی در دست دارند اما تاکنون هیچکس این شواهد را مشاهده نکرده. اصلا مگه شما وکیل وصی ملت سوریه هستید؟ به شما چه. هروقت ملت سوریه گفت که نمی خواهد با ایران رابطه داشته باشد ما به دیده منت قبول می کنیم.
  • بدون نام IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
    0 0
    لطفا" بجای اخباری راجع به وضعیت خوب سوریه از وضعیت تظاهرات و کشته و زخمی هایشان هم اخباری بدهید.