آغاز اجرای طرح پیشگیری از رفتارهای خشونت آمیز در محلات البرز

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: طرح پیشگیری از خشونت با حضور تسهیل گران در محلات آسیب خیز این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «اسداله حیدری» افزود:  ۴۱ روانشناس، مددکار، جامعه شناس، مشاور در اجرای این طرح  پس از فراگیری آموزش مداخلات حرفه‌ای بر اساس نتایج حاصله از اطلس رفتارهای آسیب پذیر استان البرز به ارایه آموزش عمومی با هدف افزایش تاب آوری می‌پردازند.

وی ادامه داد: اکنون با تشکیل کمیته ستادی، تهیه اطلس رفتار پرخطر، اقدامات خوبی برای  کاهش این آسیب های اجتماعی و همچنین تربیت تسهیل گران کارآزموده  در حال انجام است.

حیدری گفت:  امسال با توجه به اهمیت حضور سازمان بهزیستی در فضای مجازی به عنوان یکی از متولیان رفاه و سلامت اجتماعی  ۱۵ قسمت کلیپ آموزشی  برای  پیشگیری از خشونت و رفتار پرخطر تهیه شده است.

وی یادآورشد: همچنین آموزش رسانه ای  از طریق فعالیت غیر حضوری  پایگاه های سلامت اجتماعی و موسسات پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان البرز آغاز شده است.

پیش از این بهزیستی استان البرز با همکاری گروه های همیار سلامت روان اجتماعی، طرح آگاه سازی و آموزش پیشگیری از بیماری  کرونا را در ۱۵ محله آسیب خیز و حاشیه شهرهای استان به اجرا درآورده بود.

 طرح آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کرونا برای سه هزار و ۸۶۶ شهروند البرزی به صورت الکترونیک و فضای مجازی از دیگر اقدامات موثر بهزیستی این استان در دوران سخت شیوع ویروس کرونا است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =