ابتلای ۱۰ نفر به کرونا در یک نشست دورهمی/۱۰۰ صنف متخلف پلمپ شدند

استاندار استان با بیان اینکه در یک نشست دورهمی از ۱۱ نفر، ۱۰ نفر آنها به کرونا مبتلا شدند، گفت: مردم خواهان برخورد جدی و قاطع با متخلفان هستند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، استاندار استان با تبریک هفته بسیج گفت: ایستادگی و صبر ملت ایران با تفکر بسیجی  در برابر همه فشارها سبب پیروی و موفقیت آنها در جنگ تحمیلی تا امروز شده است.
کلانتری با بیان اینکه آمار ها  دانشگاه علوم پزشکی پیام دارد گفت: روند بیماری ها روند افزایشی دارد، در خصوص طرح محله محور شرایط متفاوتی داریم زیرا ورودی بیمارستان ها زیاد است بنابراین گروه ها باید به روستاها اعزام شوند و آموزش روستاییان داده شود تا مشکلات و  بیماری ها و روند آن کمتر شود.

 
کلانتری با اشاره با بیان اینکه پزشکان روزی با ۳ بیمار کرونا سر و کار دارند و امروز بالای ۲۰۰ مورد کرونا سر و کار دارند ، گفت: به هر اندازه بیمار کمتر  و روند کنترل بیشتر باشد روند بهبودی ها افزایش پیدا می کند .
وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی می‌تواند سبب کاهش آمار مبتلایان به کرونا شود گفت: در هر شهرستانی آمار ها کنترل شد نشان از تلاش و فعالیت مسئولان و فعالان و کادر درمان دارد.
وی افزود: آمار فوتی ها به نسبت کشور کمتر است این موضوع نشان از موفقیت کادر درمان است، تست گیری از میانگین کشور بالاتر است.
استاندار با بیان اینکه افزایش تست می‌توان در کنترل بیماری موثر باشد گفت: اگر اموال بیمارستانی مورد نیاز نباشد به سایر بیمارستان ها انتقال داده شود در غیر اینصورت با آن مسئول برخورد خواهد شد
وی با بیان اینکه طرح ۲ هفته فقط مختص شهر ما نیست ، گفت: در خصوص طرح دیالیز مشکلات را با استانداری مطرح تا با رایزنی با وزارت مشکلات مرتفع شود .
کلانتری با تبریک رتبه ۵ عملکردی دانشگاه علوم پزشکی در بین ۶۸ دانشگاه  گفت: در خصوص نیروهای شرکتی زمان و مدت قرار برای آنها تهیه شود که بعد از آن موضوعات و مشکلات رخ ندهد 
وی افزود : برای تامین اکسیژن مشکلی وجود ندارد و از اصفهان، خوزستان اعلام آمادگی کردند.
کلانتری با بیان اینکه خارج از مصوبه ستاد ملی هیچ استثنایی نداریم ، گفت: تمام مصوبات ستاد و قوانین آن  باید با قوت و شدت اجرا شود.
وی افزود: در شرایط محدویت ها هدف جلوگیری از افزایش خطرات است و  بیشترین خطرات در نشست های دورهمی است که در یک مراسم دورهمی  از ۱۱ نفر ۱۰ نفر کرونا مبتلا شدند که باید از این تجمعات پرهیز کرد.
وی افزود: از دادستان کهگیلویه، گچساران ، مسئولان دیشموک بابت توجه به مراسمات و تجمعات و رعایت پروتکل ها بهداشتی  داشتند تشکر می کنیم از طرفی دادگستری استان و دادستان مرکز استان و همچنین معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تشکر می کنیم

مدیر کل تعزیرات استان در ادامه گفت: صنوف استان مورد نظارت و بررسی  قرار گرفتتند  که ۷۷۳ مورد تذکر و نزدیک به ۱۰۰ پلمپ با همکاری اداره صمت، سپاه پاسداران ، تعزیرات صورت گرفت.
صالحی بیان کرد : دادستانی ها  چندین مورد در خصوص نادیده گرفتن ماسک در سطح بازار داشته اند و انتظار این است در مرکز استان  برخورد وتذکر با کسانی که ماسک استفاده نمی کنند صورت گیرد. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =