اجرای مرحله سوم کمک‌های مومنانه بسیج فرهنگیان استان

همزمان با هفته بسیج مرحله سوم کمک‌های مومنانه بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه؛رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان گفت: مرحله سوم کمک‌های مومنانه در محدودیت‌های کرونایی و در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت کمک به دانش‌آموزان نیازمند آغاز شد.
سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار افزود: این طرح با هدف شناسایی دانش‌آموزان نیازمند به کمک‌های آموزشی و ارتقاء فعالیت‌های آموزش مجازی و حضوری اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: شناسایی جلوه‌های ویژه معلمان در دوران کرونا و راه اندازی پویش‌های تهیه گوشی تلفن همراه و تبلت برای دانش‌آموزان از دیگر اهداف این طرح است.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان افزود: مناطق کمتر توسعه یافته و نیازمند شناسایی و اقلام آموزشی و بهداشتی بین آن‌ها توزیع و اردوهای جهادی برای تدریس و توزیع بسته‌های آموزشی حضور می‌یابند.
جانشین کانون بسیج اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: در مناطقی که وضعیت قرمز دارند و برخی دانش آموزان دسترسی به گوشی تلفن همراه نداشته و یا زیرساخت‌های اینترنتی فضای مجازی فراهم نیست، نیازمند توزیع بسته‌های آموزشی و درسنامه هستند.
سید حمدالله خواهش نیک افزود: در دوران کرونایی و در فضای مجازی معلمان زیباترین جلوه‌های ایثار را در حیطه آموزشی وپرورشی را ماندگار کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =