بازتاب ترور ناجوانمردانه دانشمند کشورمان در روزنامه نیویورک تایمز

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی ترور ناجوانمردانه محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه نیویورک تایمز با انتشار جزئیات این حادثه می نویسد که شهید فخری زاده از چهره های شناخته شده در نزد مقام های آمریکا و اسرائیل بود.

نیویورک تایمز می افزاید: معلوم نیست که آمریکا از قبل در جریان این عملیات بوده و آیا اطلاعی از آن داشته است یا نه و در این زمینه کاخ سفید نظری ارائه نکرده است.

این روزنامه آمریکایی در ادامه می نویسد که یک مقام آمریکایی به همراه دو مقام اطلاعاتی دیگر تایید کرده اند که رژیم صهیونیستی پشت این عملیات ترور بوده است.

روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر امروز (جمعه) اعلام کرد که عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل  فخری زاده را مورد حمله قرار دادند و در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها، وی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. اما در نهایت این مدیر و خدمتگزار عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور به شهادت رسید.  (اینجا)

مترجم: ابوالفضل خدائی

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    عدم حفاظت ازین عزیزان خیانت به کشور است. امثال جنتی و یزدی را باید حفاظت کنید و امثال ایشان و شهید شهریاری حفاظت موتور نداشته باشند؟