۰ نفر
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
تفاوت روغن و گریس چیست ؟

سوال بسیاری از صنعتگران عزیز این است که آیا می‌توان گریس را به عنوان روغن صنعتی استفاده کرد یا نه و یا این که تفاوت بین روغن و گریس چیست؟ همچنین کدام نمایندگی روغن و گریس برای خرید بهترین روانکار می‌تواند انتخاب شود؟

شرکت‌ها و نمایندگی‌های مختلفی در زمینه تولید و فروش روغن و گریس فعالیت دارند؛ اما نکته مهم این است که کدام یک معتبرند؟ اما چرا خرید روغن و گریس اهمیت زیادی دارد؟ برای این که دستگاه‌های صنعتی دچار مشکل نشوند، باید از برندهای معتبر و با سابقه خرید کرد. همچنین خوب است تفاوت بین این دو روانکاری را هم بدانید.

اولین تفاوتی که بین روغن و گریس وجود دارد، ساختار آن‌هاست. در واقع ساختار روغن صنعتی مایع است. اما گریس به دو حالت جامد و یا نیمه جامد تولید ‌می‌شود که هر دو روانکار توسط نمایندگی‌های مختلف به صورت متنوع با کیفیت‌های متفاوت ساخته می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، برای کسب اطلاع دقیق‌تر در مورد دو روانکار روغن و گریس و اطلاع از اینکه کدام نمایندگی‌ روغن و گریس از کدام برندهای معروف در این زمینه مناسب‌ترند، ادامه مطلب را همراه ما باشید.

 با به دست آوردن چنین اطلاعاتی قطعاً بهترین انتخاب را انجام می‌دهید و بی‌شک سلامتی دستگاه‌ صنعتی‌تان تضمین خواهد شد.

شرکت‌های مختلفی به عنوان نمایندگی روغن و گریس فعالیت دارند اما کدام یک معتبر است؟

قبل از این که در مورد تفاوت روغن و گریس صحبت کنیم، باید کمی در مورد حساسیت انتخاب نمایندگی روغن و گریس بدانید. انتخاب روغن یا گریس به نوبه خود مهم‌اند. در واقع هر کدام برای دستگاه و صنعت خاصی استفاده می‌شود و نتیجه موثری به همراه دارند. اما مسئله مهم‌تر کیفیت روغن و گریس است. سوالی که در این جا مطرح می‌شود این است که این دو روانکار صنعتی را از کدام نمایندگی تهیه کنیم تا در آینده دستگاه صنعتی دچار مشکل نشود؟ در صورت عدم استفاده از کیفیت مناسب قطعا خسارت‌های بی‌شماری برای دستگاه صنعتی به بار می‌آید.

روغن صنعتی برای کدام دستگاه‌ها گزینه بهتری است؟

روغن صنعتی معمولا برای دستگاه‌هایی که حالت چرخشی دارند، بیشتر انتخاب می‌شود. زمانی که دستگاه در حال انجام کار است و حرکت زیادی دارد، روغن صنعتی موجب خنک شدن دستگاه می‌شود. بنابراین این محصول برای دستگاه‌هایی که دمای بسیار بالایی دارند، بهترین انتخاب است.

از آنجا که این روانکار از نفت ساخته می‌شود به خوبی  اصطکاک دستگاه را کاهش می‌دهد  و باعث می‌شود دستگاه مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه از خود نشان دهد. همچنین قابلیت بسیار خوبی  برای پاک کردن دستگاه‌های صنعتی دارد.

گریس هم به عنوان ماده سفت‌کننده وهم ماده روان‌کننده شناخته می‌شود.

گریس از ترکیب مشتقات نفت و صابون ساخته می‌شود. این مدل روانکار با چسبیدن به قطعات متحرک اصطحکاک دستگاه را کاهش می‌دهد. اما تفاوت اصلی که بین گریس و روغن صنعتی وجود دارد، ساختار تشکیل دهنده آن‌هاست.

 مزیتی که گریس در مقایسه با روغن دارد این است که تعداد دفعات روغن کاری را کاهش می‌دهد و هیچ نشتی به همراه ندارد. هم‌چنین میزان چسبندگی آن در برابر دما و فشار زیاد بسیار خوب می‌باشد. اما تنها عیب آن در مقایسه با روغن این است که به میزان کمتری باعث خنکی دستگاه‌ها می‌شود. همچنین قابلیت پاک‌کنندگی هم ندارد و اصلاً نمی‌تواند سطح دستگاه‌های متحرک را در برابر آلودگی‌ها پاک نگه ‌دارد.

بهترین گزینه برای خرید روغن و گریس مراجعه به باسابقه‌ترین نمایندگی‌ها است.

برای خرید بهترین روغن و گریس باید به نمایندگی‌هایی که سال‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید. اگر کمی به جستجو بپردازید و دنبال معتبرترین نمایندگی روغن و گریس بپردازید؛ مطمئنا با نمایندگی‌هایی به اسم کلوبر و شل روبرو می‌شوید. دو نمایندگی شل و کلوبر جز معروف‌ترین برندهای جهانی در زمینه تولید روغن و گریس می‌باشد و تمام صنعتگران از کیفیت محصولات نمایندگی کلوبر و شل باخبر هستند.

نمایندگی کلوبر در کشور ما با سابقه درخشان خود جزء محبوب‌ترین نمایندگی‌ها شناخته شده است.

مطمئنا می‌دانید شرکت کلوبر یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های جهانی در زمینه تولید روغن و گریس است که در بین صنعتگران عزیز جایگاه خوبی دارد و برای هر صنعت و مشاغلی  دارای روغن و گریس مناسب است. این شرکت برای فروش محصولات خود در بسیاری از کشورها از جمله ایران دارای نمایندگی رسمی است.

 البته باید بدانید هر شرکتی را به عنوان نمایندگی کلوبر انتخاب نکنید. تنها نمایندگی معتبر است که به صورت تخصصی در زمینه عرضه محصولات کلوبر فعالیت دارد و به صورت کاملا حرفه‌ای به فروش روغن و گریس پرداخته است.

نمایندگی شل یکی دیگر از نمایندگی‌های شناخته شده با سابقه طولانی و موفق است.

شرکت شل یکی از شرکت‌های معروف در زمینه تولید نفت، گاز، روغن صنعتی و گریس است. از آنجا که این برند سابقه ۲۰۰ ساله دارد، کیفیت خدمات آن کاملا مشخص است. شل برای ارائه خدمات خود در سراسر دنیانمایندگی دارد که در کشور ما نیز نمایندگی شل در حال ارائه خدمت می‌باشد.

از ویژگی منحصربه‌فرد روغن صنعتی شل می‌توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد. استفاده از روغن شل در صنعت‌های مختلف باعث شده است دستگاه‌ها در برابر زنگ خوردگی و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان دهند. از ویژگی‌های مهم محصولات شل قیمت مناسب آن در مقایسه با دیگر برندهای هم‌سطح خودش است. به همین خاطر، برند شل امروزه طرفداران زیادی به خود پیدا کرده است.

همانند برند کلوبر، برای خرید محصولات شل به نمایندگی معتبر و با سابقه  مراجعه کنید، این روزها نمایندگی‌های تقلبی زیاد هستند.

از ویژگی های مهم نمایندگی شل جلب رضایت مشتریان است و برای ارائه بهترین خدمات و محصولات، مشاوره حرفه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و مشتریان شل همیشه رضایت کامل را از این برند دارند.

 نمایندگی‌های بی‌شماری در کشورمان فعالیت دارند، اما کدام نمایندگی روغن و گریس انتخاب بهتری است، یک مسئله مهم است.برای این که در خرید خود موفق باشید بد نیست با ویژگی‌های مهم نمایندگی روغن و گریس آشنا شوید. در واقع نمایندگی روغن و گریس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا شما با اطمینان خاطر از آن خرید کنید:

  • محصولات نمایندگی روغن و گریس باید از معتبرترین برندها باشد و زیر نظر برندها و شرکت‌های معروف جهانی باشد
  • داشتن تاییدیه‌های لازم جهت ارائه خدمات 
  • داشتن کادر متخصص جهت ارائه مشاوره برای مشتریان
  • ارائه خدمات به صورت کاملاً حرفه‌ای و به‌روز جهت کسب رضایت مشتری
  • رفتار کاملاً محترمانه پرسنل نمایندگی با مشتریان
  • داشتن یک محیط مجهز و حرفه‌ای جهت ارائه خدمات و فروش محصولات

پارس شایان انتخاب برتر...

یک پیشنهاد خوب!« شرکت پارس شایان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت‌ها در زمینه عرضه روانکارهای صنعتی شناخته می‌شود که شما می‌توانید با خیال راحت روغن و گریس مورد نیاز خود را از آن خریداری کنید. پارس شایان با اکثر شرکت‌های بزرگ همچون خودروسازی، کشتی‌سازی، صنایع هوایی، کاشی‌سازی و ... همکاری مداوم دارد. شرکت پارس شایان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنندگان انواع روانکارها، روغن صنعتی، روغن موتور و مواد شیمیایی در ایران توانسته است با بهره گیری از نیروهای متخصص خود آخرین و جدیدترین محصولات اوریجینال کارخانجات بزرگ و معتبر ایران و جهان ازقبیل total ,shell ,mobil ,bp ,esso، نفت بهران، نفت پارس، ایرانول و… را در اختیار مشتریان محترم در سراسر کشور قرار دهد. بنابراین کیفیت محصولات پارس شایان به همگان ثابت شده است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه باعث شده است در زمینه عرضه محصولات اورجینال پیش قدم باشد از جمله:

  • تحویل سریع و به موقع
  • امکان بستن قرارداد یک ساله
  • برخودار بودن از نیرو متخصص برای ارائه مشاوره حرفه‌ای»

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460505