راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیکی قضایی در زندان های کهگیلویه وبویراحمد

منصور بیژنی سرپرست زندان های استان از راه اندازی سامانه دادرسی الکترونیکی قضایی با همکاری دادگستری کل استان در زندان های استان کهگیلویه و بویراحمدخبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از  روابط عمومی زندان ها؛ سرپرست زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: سامانه الکترونیک قضایی یکی از برنامه‌های تحولی قضایی برای استفاده از فناوری‌های نوین در زندان‌ها است که موجب ارتقای امنیت و آرامش هر چه بیشتر و کاهش آسیب در زندان‌ها می‌شود.
وی با تقدیر از رئیس کل دادگستری و معاونت فن آوری دادگستری استان به جهت همکاری، مساعدت و همراهی جهت بهره برداری و راه اندازی این سامانه افزود: این سامانه با هدف سرعت در رسیدگی به پرونده‌های زندانیان به مجموعه‌های قضایی راه‌اندازی شده که این امر موجب کاهش آسیب و تبعات منفی ناشی از اعزام و بدرقه زندانیان به مجموعه قضایی می‌شود.
بیژنی ادامه داد: اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد تجهیزات مربوط را با همکاری معاونت فن آوری دادگستری استان در زندان های مرکزی، دهدشت و گچساران با ظرفیت ۵ کابین راه اندازی نموده است.
سرپرست زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته که فعلا برای ۶۰ درصد از موارد اعزام و بدرقه ها این سامانه راه اندازی شده است روزانه حدوداً ۲۰ مورد در این کابین ها دادرسی انجام و اعزام به دادگستری ها به حداقل رسیده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =