مدیریت شهری باید حفظ سلامت شهروندان را در اولویت قرار دهد

نایب رییس پارلمان محلی قزوین گفت: در صورت نیاز پروژه‌های عمرانی تعطیل و اعتبار آن صرف سلامت شهروندان شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی عبدالرزاقی، نایب رییس پارلمان محلی قزوین درجلسه شورا که با حضور معاون استاندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای استان، فرماندار، شهردار و رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، ضمن قدردانی از شهردار قزوین، گفت: از ابتدای شیوع کرونا هر زمان که نیاز به همراهی با مجموعه سلامت و درمان استان بود لایحه شهرداری به شورا ارسال و با اکثریت آرای نمایندگان پارلمان محلی قزوین به تصویب رسید.
او با اشاره به سیاستهای ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا در کشور و استان قزوین گفت: به نظر می رسد این سیاستها و مصوبات ستاد کرونا کامل اجرایی نمی شود؛ به عنوان نمونه طرح تعطیلی اصناف از ساعت۱۸ در شهر قزوین به خوبی به اجرا درنمی آید.
عبدالرزاقی ادامه داد: مساله به خطر افتادن جان انسانها و زحمات کادر درمان طی ٩ماه اخیر و خستگی و فرسودگی آنان از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرارگیرد.
نایب رییس پارلمان محلی قزوین خاطر نشان کرد: معتقدم اگر مصوبات ستاد مقابله با کرونابا دقت و به طور کامل اجرایی شود قطعاً باری از روی دوش دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان برداشته می شود.
این مقام مسئول در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای انجام شده توسط شهردار قزوین در امر مقابله با کرونا پیشنهاد داد: حتی اگر یک پروژه عمرانی در شهر تعطیل و اعتبار آن صرف حوزه سلامت مردم و امر مقابله با کرونا شود؛ قطعاً کار حسنه ای کرده ایم چرا که کمک به جان شهروندان حق الناس است و ضرورت دارد در این حوزه ورود کرده و تلاش کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =