معرفی بهترین مشاغل خانگی مناسب برای کسب درآمد در زمان قرنطینه کرونا

همان طور که می دانید این روزها پاندمی کرونا زندگی تمام افراد جهان را درگیر کرده است. در این یک سال که کرونا همراه زندگی همه ی ما شده است، بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده اند و یا دچار اختلال گشته اند. امروزه مسئولین مرتبط با این بیماری در جهان ناچار به قرنطینه و تعطیلی کشور خود شده اند و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آیا تا به حال فکر کرده اید این دوره ی قرنطینه می تواند بهترین فرصت برای یادگیری یک حرفه و ورود به بازار کار باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا مسائل پیرامون این مبحث را مورد بررسی قرار دهیم.

کرونا ویروس و تعطیلی کسب و کارها

کرونا بسیاری از مشاغل را به تعطیلی کشانده است، اما برخی نیز توانسته‌اند کرونا را به یک فرصت برای رشد تبدیل کنند. اولین قدم برای شروع کار در دوران قرنطینه، پیدا کردن یک کار مناسب است که بتوان در خانه نیز انجام داد. کسب و کارهایی مانند خیاطی، چرم دوزی، عروسک سازی، نمد دوزی نمونه هایی از این مشاغل خانگی هستند. پس از پیدا کردن کار مورد علاقه، گام بعدی پیدا کردن یک آموزش جامع و مناسب برای این کار است. به دلیل پاندمی کرونا و شرایطی که در همه کشورهای جهان حاکم است، آموزش حضوری خطرناک بوده و بهترین روش آموزش مجازی است. ما مشاغل مختلف را بررسی کرده و در بین آنها کار با چرم را برای معرفی به شما عزیزان انتخاب کرده ایم. در ادامه با این کسب و کار آشنا می‌شویم.

معرفی شغل چرم دوزی

چرم دوزی یک هنر و یک تخصص است. همان طور که می دانید همه ی ما در طول سال بار ها از محصولات چرمی مانند کیف پول، کیف، کفش و ... استفاده می کنیم. شغل چرم دوزی یکی از بهترین مشاغل خانگی است که شما می توانید با سرمایه ای اندک این کسب و کار خانگی را برای خود راه اندازی کنید. مزیتی که چرم دوزی دارد این است که این شغل همیشه بازار کار مختص به خود را دارد و هرگز کار شما از رونق نمی افتد. از سال های بسیار دور تا به حال محصولات چرم میان مردم محبوبیت خاص خود را داشته اند. مزیت دیگر شغل چرم دوزی این است که اگر شما بخواهید برای یادگیری چرم دوزی اقدام کنید برای این آغاز کار نیاز به سرمایه ی زیاد ندارید. در واقع شما می توانید تنها با صرف یک هزینه ی معقول ابزار کار مورد نیاز را تهیه کرده و با شرکت در یک دوره آنلاین یادگیری این حرفه، یک کسب و کار خانگی پردرآمد برای خود راه اندازی کنید.

یادگیری چرم دوزی

شاید برای شما سوال باشد که آیا آموزش آنلاین چرم دوزی مفید است؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم این روز ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی آموزشگاه ها امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری وجود ندارد. نگرانی شما کاملا صحیح است اما لازم است بدانید تمامی آنچه که در کلاس های حضوری چرم دوزی بیان می شود، در ویدیو های تهیه شده نیز بیان شده است. نکته ی دیگر این که با تهیه این دوره ی آموزشی شما می توانید در منزل خود آموزش ببینید و نیازی به رفت و آمد و هزینه های آن نیست. همچنین این ویدیو ها در واقع یک آرشیو برای شما می شوند و هر بار بخواهید می توانید با مرور کردن ویدیو ها اشکالات خود را بررسی کرده و از بین ببرید.

 بازار کار شغل چرم دوزی

شاید برای شما سوال باشد که بازار کار شغل چرم دوزی چگونه است؟ در پاسخ باید بگوییم شغل چرم دوزی به گونه ای است که هرگز از رونق نمی افتد. یعنی شما نگرانی از بابت به فروش رفتن محصولات خود ندارید.

محصولات چرمی

 محصولات چرمی همیشه مورد پسند اقشار مختلف جامعه بوده اند و همه ی ما در طول زندگی خود بار ها از این محصولات استفاده می کنیم. همچنین به دلیل کیفیت و دوامی که محصولات چرمی دارند و همچنین دست ساز بودن این محصولات، مشتریان تمایل دارند هزینه ی زیادی را بابت این محصولات بپردازند. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه ای معقول و آموزش صحیح، محصولاتی را به وجود بیاورید که سود خوبی برای شما به ارمغان بیاورند. از طرف دیگر شما می توانید شغل خود را گسترش دهید. به عنوان مثال می توانید از طریق فروش محصولات خود در یک سایت و یا یک پیج اینستاگرامی، درآمد قابل توجهی کسب نمایید. سپس می توانید از طریق همین درآمد یک کارگاه برای خود راه اندازی کنید و در واقع یک کسب و کار گسترده را برای خود به وجود بیاورید. بنابراین می توانیم بگوییم شغل چرم دوزی می تواند آینده ای روشن را برای شما رقم بزند.

مجموعه ی کاویان چرم با ایجاد یک پشتوانه قوی برای آموزش چرم دوزی توسط بهترین اساتید و ارائه آموزش صفر تا صد چرم دوزی به صورت مقدماتی و پیشرفته، توانسته است شرایط ورود شما به بازار کار چرم دوزی را آسان تر کند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460553