نخستین نمایشگاه و جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در هشت بخش میزبان علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای است.

به گزارش خبرآنلاین، این رویداد فرهنگی در هشت بخش تولیدات، فناوری‌ها، خانواده، بازی و سرگرمی، دنیای بدون بازی‌های رایانه‌ای، دانش‌آموزی، کارگاه‌های تخصصی و مسابقات میزبان علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای است.

در بخش تولیدات آخرین محصولات تولید شده ایرانی، بازی‌های تلفن همراه، تولیدات خارجی و انیمیشن به حاضران در نمایشگاه معرفی می‌شود.

بخش فناوری‌های جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران نیز شاهد حضور شرکت‌های معتبر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حوزه بازی‌های رایانه‌ای و معرفی نرم افزارها، سخت‌افزارها و تجهیزات پایه‌ای تولید بازی‌های رایانه‌ای است.

بخش خانواده یکی از قسمت‌های اصلی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران است. در این بخش نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای ESRA، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از بازی‌های رایانه‌ای، آشنایی خانواده‌ها با بازی‌های رایانه‌ای و نقش بازی‌های رایانه‌ای در آموزش به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد.

همچنین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران در قسمتی با عنوان بازی سرا، بازی‌های جدید ایرانی، بخش بازی‌های شبکه‌ای، معرفی جدیدترین کنسول‌های بازی‌های الکترونیکی و بازی‌های کابینی را برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است.

یکی از بخش‌های متفاوت نخستین دوره جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای، بخش دنیای بدون بازی‌های رایانه‌ای است. هدف از اجرای این بخش طراحی فضایی شاد و مفرح برای خانواده و مخاطبان با بهره‌مندی از سرگرمی‌های بدون بازی‌های رایانه‌ای است.

70 موسسه تولیدکننده و فعال در بازی‌های رایانه‌‌ای در نمایشگاه شرکت دارند و بیش از 40 بازی رایانه‌ای ایرانی در نمایشگاه رونمایی می‌شود.

نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران هشتم تا 12 اردیبهشت‌ماه از ساعت  10 صبح الی 20 در سالن همایش‌های برج میلاد میزبان علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای است.

54144

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =