۰ نفر
۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
به جای فدراسیون می‌گوییم؛مدال طلا مبارکت باشد نواب

پس از سال‌ها مدال طلای المپیک به نواب نصیر شلال وزنه‌بردار خوب ایران رسید.

حداقل انتظار این بود که یک تبریک خشک و خالی برای نواب نصیر شلال می فرستادید.با مسئولان فدراسیون وزنه برداری هستم.برای او که مدال نقره اش طلا شده.نگران نباشید،نه قرار است جایزه ای بدهید و نه قرار است چیزی از کیسه شما برود.به لطف فضای مجازی هم پیام تبریک هیچ هزینه ای ندارد و اگر دو خط از این می نوشتید که نواب نصیر شلال،پسر گل،بی حاشیه و مودب وزنه برداری ایران مدال طلا برازنده تو بود و مبارکت باشد به کسی بر نمی خورد.
البته شک ندارم نه نواب،بلکه هیچ کدام از وزنه برداران هیچ انتظاری از فدراسیون ندارند.وقتی می گویم هیچ،آنها که در جریان امور هستند به خوبی می دانند چه می گویم.چقدر دل خوش هستیم به این چیزهای ساده.
چند روز بود دیدم همه می نویسند،گفتم بالاخره  کک آقایان می گزد و حداقل یک پیام تبریک برای نواب می فرستند.حداقل تماسی می گیرند که وزنه بردار ما در لندن طلایی شده و خبرش روی خروجی سایت فدراسیون است اما ...
مشکلی نیست.فضای مجازی که نمرده است.سایر رسانه ها هنوز رسالت شان را انجام می دهند و حسابی برای نصیر شلال سنگ تمام گذاشتند.
نقره یا طلا مهم نیست،مهم نفس کار است.مهم این است که نواب نصیرشلال در آن نسل که همه چیز از مربی و سرمربی گرفته تا ورزشکار و سایر عوامل با هم هماهنگ بودند و خاطره خوبی را روی سینه تاریخ این رشته سنجاق کردند.طلا مبارکت باشد نواب نصیر شلال.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =