شادی گل مسی به یاد دیه‌گو مارادونا/عکس

لیونل مسی امروز سورپرایزی ویژه را در نظر داشت. او منتظر گلزنی به اوساسونا بود تا گلش را تقدیم به روح دیه گو مارادونا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۴ روز پس از درگذشت دیه گو مارادونا که جهان فوتبال را سوگوار کرد، لیونل مسی فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد این اسطوره فقید پیدا کرد.

مسی که زمانی شاگرد دیه گو مارادونا در تیم ملی آرژانتین بود و رابطه فوق العاده ای هم با او داشت، دقیقه ۷۲  بازی با اوساسونا روی یک حرکت انفرادی و از بیرون محوطه جریمه توانست شوتی دیدنی را روانه دروازه کند و گل چهارم بارسا را به زیبایی ثمر برساند.

مسی پس از این گل حرکتی ویژه را مدنظر داشت. او به کنار زمین و مقابل دوربین ها رفت و پیراهنش را از تن خارج کرد. مسی زیر پیراهن بارسا پیراهن نیوولزاولدبویز را به تن داشت اما این یک پیراهن معمولی نبود؛ این پیراهن قرمز و مشکی شماره ۱۰ بود که زمانی دیه گو مارادونا آن را به تن داشت. مسی سپس بوسه ای به سمت آسمان فرستاد.

مارادونا فصل ۹۴-۱۹۹۳ مقطعی کوتاه برای نیوولز بازی کرد؛ باشگاه محبوب کودکی های لیونل مسی. شاید این می توانست بهترین شادی گل فوق ستاره بارسا در بازی امروز باشد. شادی گلی تقدیم به دیه گو مارادونا.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =