عالیشاه با وعده پاس گل به ترکیب پرسپولیس بازگشت

وینگر باتجربه پرسپولیس بار دیگر شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده و باید دید قادر به نمایش موفقی برای تداوم این شرایط خواهد بود یا خیر.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از اینکه نیمکت نشینی عالیشاه باعث حواشی و خروج او از لیست پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی شد، این بازیکن توانسته با عملکرد موفق در تمرینات اخیر بار دیگر نظر کادرفنی را به خود جلب کرده و شانس حضور فیکس در جدال با شهرخودرو را به خود اختصاص دهد.

پرسپولیس طی سه بازی ابتدایی فصل هنوز در گلزنی ناکام بوده و تک گل این تیم نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. اکنون یحیی گل محمدی که تمام تمرکز خود را روی چینش مناسب برای بازی فینال آسیا قرار داده، اینبار به امید عالیشاه اعتماد کرده و از این بازیکن در ترکیب اصلی سود برده است. عالیشاه که سابقه موفقی در پاس گل در روزهای اوج خود در کارنامه دارد، امیدوار است از این اعتماد ویژه برای نمایشی موفق در این بازی سود برده و بتواند با جلب رضایت کادرفنی، جایگاه خود در ترکیب اصلی را به ثبات برساند. عملکرد این بازیکن در جدال با شهرخودرو قطعا سهم زیادی در حضور فیکس او در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز خواهد داشت. با غیبت و محرومیت احسان پهلوان در فینال آسیا، یحیی طی بازی قبلی و همچنین این بازی به دنبال جانشینی برای این هافبک بوده و اکنون شانس به عالیشاه رو کرده و باید دید او قادر به سود بردن از این فرصت خواهد بود یا خیر.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =