صحبت‌های عجیب مربی شهرخودرو: گل‌های پرسپولیس تاکتیک نداشت!

مربی تیم فوتبال شهر خودرو می‌گوید داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس به ضررشان قضاوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد:‌ باید به دو تیم خسته نباشید گفت چون فوتبال خیلی زیبایی بازی کردند، مخصوصا تیم شهر خودرو. ما فوتبال روی زمین و با برنامه‌ای بازی کردیم ولی متاسفانه مقداری بدشانسی آوردیم. پرسپولیس روی اشتباهات ما به گل رسید و تاکتیکی در کار نبود و عملکرد خوبی هم نداشتند. به هر حال پیش می‌آید. ما نیروی جوانی داریم و به تیم‌مان در آینده اعتماد داریم. ان‌شاءالله که بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: من فیلم و عکس‌های بازی را دیدم. داور یک پنالتی مسلم برای ما نگرفت. اگر قرار باشد داورها در هر بازی اشتباه کنند و حق ما را بخورند، این دیگر فوتبال نمی‌شود و باید خداحافظی کنیم و تیم را تعطیل کنیم و کنار برویم. ما در بازی با صنعت نفت و پیکان هم از داوری لطمه خوردیم. این بازی هم همینطور. تصاویر صحنه خطای سرلک را دیدم و به نظرم صد درصد اخراج هم داشت. متاسفانه این چیزها ما را اذیت می‌کند و امیدوارم درست شود. هر چقدر هم که می‌گوییم باز اتفاقاتی که نباید بیفتند، رخ می‌دهند. 

نوازی اضافه کرد: در این صحنه که می‌گویم، آقای سرلک تکل زد و همه شما دیدید و واضح بود. عکس و فیلمش هم موجود است. یک تیم باید تلاش کند تا به نتیجه برسد. خیلی‌ها با یک پنالتی برنده بازی می‌شوند اما ما در چند بازی به خاطر داوری لطمه خورده‌ایم. 

۲۵۵ ۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    آخی اگر دو تا بازی دیگر هم با این تعصب تحلیل کنی احتمالا باید با رحمتی و کادر فنی به تهران برگردید
  • محمدی IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    صحبت های اینچنینی و بی اخلاقی های باشگاه استقلال و پیشکسوتان حالا خیلی هم عجیب نیست فکر میکنم قهرمانی های متعدد پرسپولیس بیشتر از شادی ما هواداران بیشتر بار روانی برای استقلالی ها داشته امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا بشه اونموقع باید بیشتر خویشتن دار بود و هواداران نباید سوار موج بی اخلاقی اونا بشیم و مکتب باشگاه رو کماکان حفظ کنیم و بقولی ذهن به ذهن باهاشون نشیم ممنون و برد مقتدرانه را تبریک میگم.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    پرسپولیس سه تا گل زد با سه روش متنوع ضمناً سه تا گل ۱۰۰٪ هم نزد اما تیم آقای نوازی حتی یک فرصت ۱۰۰٪ نداشت احتمالاً ایشان یه بازی دیگه را دیده!
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    فقط اب یخ میتونه کمکش کنه
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    احتمالا ايشان خواب تشريق داشتند
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    مهم نیست مهم اینه که برد
  • بنی آدم IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    یعنی بقیه تیما رو میبرید
  • Taahaa IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    تاكتيك شما رو هم ديديم، دو تا شوت بزن بعد حرف بزنيد، لك يك شيرجه هم نزد، اين موقعيت هايي كه پرسپوليس داشت شما داشتين ادعاي قهرماني اسيا هم ميكردين، انشالله ياد بگيرم بجاي رفع نواقص خودمون كار بقيه رو زير سوال نبريم
  • تیرداد IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    فرق یه مربی از مکتب پرسپولیس با مربی از مکتب استقلال تو همینه که سه گل رو‌تاکتیکشون میزنن و مکتب استقلال عصن نمیتونه آنالیز کنه تاکتیکا پرسپولیس رو 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😔🤣🤣🤣 اولیش نیستی اقای نوازی آخریشم نیستی که نمیتونی تیم ما رو آنالیز کنی پرسپولیس فراتر از لیگ ایران بازی میکنه بخاطر همینه تیما شما تو مرحله گروهی با آبرو فوتبال ایران بازی میکنه و‌پرسپولیس با رسیدن به فینال آب ریخته رو پس میگردونه با تمام تلاش مکتب شما برای حذف مهاجمی مث آل کثیر
  • FR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    وقتی افشین قطبی به ایران آمد یک نکته خیلی خوب را به مربیان ایرانی یاد داد: تعریف و تحسین از تیم رقیب تحسین تیم خودت است به خصوص اگر بازی را برده باشی. حالا نسل جدیدی از مربیان روی کار آمده اند که هنوز از حال و هوای کری های طرفداری بیرون نیامده اند و به همین دلیل معنی حرف خود را نمی فهمند. اگر گل های تیم حریف تاکتیک نداشت وای به حال تو و تیمت که سه تا گل بی تاکتیک خوردید. این تیم اگر اصلاً مربی هم نداشت باز هم حداکثر سه تا گل بی تاکتیک می خورد.
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    1 0
    باشه تو خوبی