۰ نفر
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
معرفی پر فروش ترین سرور دنیا

امروزه به دلیل استفاده های متعدد از تجهیزات آی تی، استفاده از سرورها از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که تقریبا انجام فعالیت های روزانه بدون حضور سرورها در همه جای دنیا به امری غیر ممکن تبدیل شده است.

سرورهای کامپیوتری توسط شرکتهای مختلف در مدل های گوناگونی تولید و روانه بازار می شوند.

در میان شرکت های تولید کننده، اچ پی به عنوان شاخص ترین و بزرگترین برند در زمینه تولید و عرضه سرور های کامپیوتری شناخته می شود.

سرورHP

ویژگی هایی همچون استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها با مقیاس توسعه پذیری بالا سرور HP را از سایر رقبا متمایز می کند. قیمت سرور HP در مقایسه با سایر شرکتها کاملا رقابتی بوده که باعث شده در کنار عملکرد بالای این سرورها بتواند بازار قابل توجهی در دنیا را نسبت به رقبا به خود اختصاص دهد.

سرورHP

در مدل های گوناگون با کارایی های مختلف توسط این کمپانی طراحی و ساخته شده است. یکی از سرورهای این شرکت سرورHPE ProLiant DL380 G10  می باشد که آخرین نسل از پرفروش ترین سرور دنیا یعنی سری HPE DL380 است. سری DL380 و DL360 تنها سری است که اچ پی در تمامی ده نسل آن را عرضه کرده است. از مدل های مشابه با این سرور می توان از سرور HPE ProLiant DL360 G10 نام برد که تفاوت اصلی آن با سرور DL380 G10 در این است که این سرور تک یونیت (1U) می باشد و از ظرفیت کمتر هارد نسبت به مدل DL380 G10 برخوردار است.

سرور

سرور HPE ProLiant DL380 G10 به دلیل رابط کاربری راحت، قیمت مناسب تر، عملکرد بسیار قوی و طول عمر بالای قطعات، عنوان پرفروش ترین سرور را هم در میان تمامی سرور های اچ پی و هم در مقایسه با سایر رقبا از برندهای دیگر را به خود اختصاص داده است.

قابلیت پشتیبانی از حداکثر 56 هسته فیزیکی در کنار 112 هسته مجازی به همراه حدود 3 ترابایت حافظه رم با باس 2933 MT/s این امکان را فراهم می سازد تا این سرور طیف وسیعی از ماشین های مجازی با تعداد کاربران بالا و یا هر نوع فعالیت تحت شبکه  را به راحتی پشتیبانی و اجرا کند.

پشتیبانی از سی پی یو های نسل اول و دوم Scalable شرکت Intel در کنار پشتیبانی از کارت های گرافیک نسل های جدید AMD و NVIDIA این سرور را از هر حیث برای انجام پردازش های سنگین گرافیکی آماده به کار کرده است.

این سرور که یک سرور دو یونیت می باشد از فناوری iLO5 نیز بهره می برد. که مدیر با استفاده از این قابلیت می‌تواند کنترل کامل سرور را بوسیله تنها یک Node از مجموعه به دست گیرد.

از دیگر قابلیت های سرور DL380 G10 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پشتیبانی از رم های LRDIMM وRDIMM که با داشتن بیست و چهار اسلات رم کاربران را از هر لحاظ نسبت به رم بی نیاز می کند.
  2. سرور DL380 G10 قابلیت نصب دو عدد سی پی یو را دارا می باشد.
  3. قابلیت نصب 27 عدد هارد 2.5 inch SFF را دارا می باشد.

شرکت رسام سرور به عنوان تامین کننده سرورهای HPE و همچنین قطعات آنها، بهترین انتخاب در زمینه مشاوره خرید و استعلام قیمت سرورهای HP می باشد. اگر نیاز به مشاوره و خرید سرور HP در سه نسل آخر دارید، با شرکت رسام سرور تماس بگیرید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462162