مرغداران ۳۰درصد تولید خود را به استان اختصاص دهند

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: مرغداران استان حداقل ۳۰درصد مرغ تولیدی خود را به استان اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از  قزوین؛ عیسی قبادی، معاون اقتصادی استاندار قزوین در جلسه هماهنگی تامین و عرضه مرغ  که با حضور فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، زینالی مدیر کل دامپزشکی، محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیران دستگاههای قضایی و امنیتی استان و مدیران عامل تعاونی‌های تولید مرغ گوشتی استان برگزار شد با بیان این مطلب گفت: وقتی با تمام وجود در تامین منافع تولیدکنندگان و نهاده های مرغداران تلاش  می کنیم، انتظار داریم پرورش دهندگان مرغ  به میزان نهاده دولتی که دریافت کرده اند، مرغ خود را برای عرضه در استان قزوین وارد بازارکنند.
قبادی اظهار کرد: واحد های که مرغ آنها به سن کشتار رسیده باید مرغ خود را برای  کشتار به  کشتارگاه های استان عرضه کنند.
معاون اقتصادی استاندار با انتقاد از عدم همکاری بعضی از واحدهای پرورش مرغ  گوشتی در کشتار روزانه مرغ خاطرنشان کرد: امروز مردم در  شرایط سختی هستند و باید تلاش کنیم از مشکلات مردم بکاهیم.
 قبادی افزود: استان قزوین در اغلب امور به ویژه بخش کشاورزی سرآمد است پس نباید در تامین مایحتاج  خود دچار مشکل شود. 
معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: در راستای تامین نیاز استان از خروج مرغ بدون مجوز دستگاههای ذیربط جلو گیر ی می شود و با متخلفان بر طبق قانون برخورد شود.
 او گفت: دغدغه تمام دستگاه های اجرایی استان تا به امروز حمایت از واحدهای تولیدی بوده است و تلاش دارند مشکل این واحد ها حل شود.
معاون استاندار قزوین  از واحد های تولیدی خواست در شرایط حساس برای  حل مشکل نیاز های اساسی مردم همراه دستگاههای اجرایی باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =