۴ نفر
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
رسانه ملی در 99/9/9 با سزارین، ده قلو زایید!

جنس شبکه (SD – HD) مهم نیست مهم این است؛ سالم باشد!

نه بابا؛ آنقدرها هم که می‌گویند«9» مثل«سن» فقط یک عدد نیست ... گویا معجزه‌ای است در حد روغن بنفشه و عنبرنسارا!

 ببینید این تاریخ مملو از«9» چه کرده که حتی صدا وسیما را هم نمک‌گیر کرده و باعث شده رسانه ملی سراسر ارزشی و معتقد به برکت روزهای مناسبتی و مذهبی(میلاد و اعیاد)، در یک حرکت رونالدینویی بی‌خیال تبرک و برکت شود و تنظیم زایمانش را به این تاریخ شگفت‌انگیز موکول کند!

می‌گویند: «رطب خورده نباید منع رطب کند» اما صدا و سیمای ما بعد از پخش یک گزارش خبری با موضوع  اینکه زایمان در تاریخ 9/9/99 چقدر بد است؛ بلافاصله اعلام کرد: خودش می‌خواهد در همان تاریخ و در ساعت نه و نه دقیقه صبح ده قلو آنهم به شکل HD بزاید! البته امیدواریم این سزارین تحت‌نظر متخصصان و به تایید آنها باشد تا باعث نشود فرزندان بدنیا آمده به لحاظ کمیت و کیفیت مثل فرزندان قبلیش شوند! چون جنس شبکه( HD بودن و یا SD بودنش) مهم نیست مهم این است که شبکه سالم باشد! زیدی می‌گفت: عاقبت شبکه‌هایی که به شکل زایمان طبیعی بدنیا آمده‌اند این بوده؛ خدا به داد این سزارینی‌های نورسیده برسد!

البته قضاوت در مورد مسائل شخصی دیگران خصوصا رسانه ملی کار خوبی نیست شما هم از ما نشنیده بگیرید؛ اما خیلی‌ها پشت سر صدا و سیمای و برنامه‌هایش حرف درآورده‌اند که (زبان مان لال)  بیشترشان شبیه بقال سرکوچه که چه عرض کنم؛ کپی برنامه‌های شبکه‌های خارجی هستند! واقعا جای قیصر خالی که دست به چاقو شود و این مسئله ناموسی را حل و فصل کند!

البته از زاویه دیگری هم، این مسئله قابل بررسی است:

مگر اسم رسانه ما ملی نیست؟ مگر ما جزو ملت نیستیم؟ آیا بدنیا آمدن فرت و فرت فرزندانی که هیچکدام شان شبیه ما و فرهنگ ما نیستند نباید باعث شود رگ غیرت ما ضخیم‌تر شود؟ آیا مردان ایرانی فقط برای این بدنیا نمی‌آیند که خوار(خواهر) و مادرشان را حفظ کنند؟! پس آیا نباید با دیدن اینهمه برادر و خواهری که به خودمان شبیه نیستند کلاه‌مان را کمی بالاتر بگذاریم!؟ کو آن ناصر ملک مطیعی با غیرت؟  حتی بعضی‌ها –روی‌مان به دیوار- معتقدند: مشکل از اتاق‌های فکر جام جم نیست مشکل از اتاق‌های خواب گرم و نرم است! چون طبق اخبار واصله، صدا و سیما در دوران شکوفایی وازکتومی اقداماتی کرده و حالا این زایمان‌های مشکوک، ما را دچار حسی شبیه حس شهاب حسینی در فیلم «دوران عاشقی» می‌کند!!  بگذریم!(تف تف ... خدایا ما را ببخش از زدن این حرف های خاله‌زنکی)

 اما خداوکیلی بعضی وقتها نمی‌شود بعضی چیزها را ماست‌مالی کرد آخه با کدام یکی از برنامه‌های رسانه ملی خصوصا اینهمه مسابقات تلویزیونی کپی شده می‌شود پز داد که مثلا این برنامه ملی از صفر تا صدش؛ مال رسانه‌ای است که متعلق به خودمان است!؟ بدتر اینکه در پاسخ به این سوال خیلی از تهیه‌کننده‌ها با افتخار می‌گویند: این کپی کاری(بدنیا آوردن فرزندانی بدون مشابهت به پدر) کاملا مد است و خیلی هم اخلاقی و امروزی است!!چرا شما اینقدر متحجرانه فکر می‌کنید!؟

بخدا آخرالزمان شده و باید خود خدا ظهور کند!

اما ...  ایکاش اگر قرار بود خیانتی هم باشد فرزندانش شبیه همان بقال سر کوچه باشد نه کپی اجنبی‌ها! لااقل اینجوری دل‌مان به ایرانی بودن و ملی بودن‌شان خوش بود!          

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    8 36
    خجالت آوره! یه مشت مثال رکیک برای زدن دوکلمه حرف به صدا و سیما! رک بگو برنامه ها تون کپی غربی هست و شما تولید برنامه ندارید! این همه آسمون ریسمون زشت برای چیه! شما حتما باید در هر موردی ستون بنویسی!؟ فک می کنی متن هائی که می نویسی با مزه است؟ برای کوبیدن یه کار زشت قباحت کلام صد تا عمل شنیع رو داری تخفیف می دی که چی؟ صدا و سیما گند! کشور فاجعه! مردم نادان! ولی شما قطعا در اندازه این خبرگزاری نیستی.
    • کریم IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      25 0
      حالا چرا اینقدر عصبانی؟ اون هم دو تا کامنت بلند با دو اسم مختلف خب خیلی راحت می گفتی بیخود بود اینهمه آسمون ریسمون!! لازم نداشت در تا کامنت بلند بذاری خدا وکیلی واسه چی اینقدر ناراحت شدی چه منفعتی داری؟
  • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    8 5
    عالی مثل همیشه
  • سامان IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    4 30
    من به صدا و سیما و عملکردش کار ندارم این جناب طنز را با هزل و هجو اشتباه گرفته و به شدت عقده نمایی نموده است. با توجه به محدوده سنی نامبرده توصیه می شود و اما شما به عنوان یک سایت خبری باید کمی مسئولیت پذیری داشته باشید تا شبیه رسانه های زرد که تمایل به ترویج مسائل جنسی دارند جلوه نکنید. اینجا که دم خروس بدجور بیرو زده . خدا عاقبتتان را به خیر کند با این روش
  • حسن IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    22 4
    واقعا این متن زیبا حق رسانه میلی بود
  • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    16 4
    خخخخخخخخخخخخخخ
    • DE ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      0 16
      اشتباه مثبت دادم از صدا سیما خوشم نمیاد ولی از این یارو بیشتر
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    11 0
    الان اشکالش چیه؟؟؟؟ بیکاری هم بد دردیه !!
  • فرزین پورمحبی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    28 0
    من بر عکس این دوستان عصبانی که از فرط خشم و هیجان زدگی حتی توهین خانوادگی هم به شخص حقیقی من کردند!!! (من به تایید متن فوق هیچگاه چنین توهینی حتی به شخص حقوقی رسانه ملی هم نکردم) در کمال آرامش و خونسردی -البته به جز قسمت های خارج از ادب و نزاکت - کلیه انتقادات را برعکس رسانه ای که سالهاست پول بیت المال را صرف کرده و هیچ انتقادی را نمی پذیرد و با عواملش اینچنین زشت و عصبی پاسخ می دهد می پذیرم و سعی می کنم خود را اصلاح کنم... ایکاش رسانه ملی هم بعد از نیم قرن تجربه به چنین نقطه ای می رسید و دست از این برنامه های کپی و سریال های سطحی سخیف بدون بیننده برمی داشت .... دوستان عزیز با خشم و هیجان زدگی به جایی خواهیم رسید که هم اکنون رسیدیم و البته رسانه ملی ما رسیده است. متاسفانه این رسانه با دهها هزار کارمند سالهاست که متکی به دو سه نفر مانند مدیری و علیخانی و رامبد جوان برای جذب مخاطب است و لاغیر ..... فکر نکنید با خشونت و توهین فردی انتقادتان موجه تر جلوه خواهد کرد! اگر در آرامش سخن بگویید آنگاه می توانید با این آرامش افرادی را مثل خودتان آشفته و دستپاچه و هیچان زده نمایید. درود
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    3 21
    میگن یه چیزی چه ربطی داره به شقیقه؟؟ الان افتتاح شبکه چه ربطی به زایمان داره
    • بینام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      23 0
      منظور متن جناب آقای محبی زایمان نبود تاریخی که خودشون هم ازش گزارش تهیه میکنند و چنان و بهمان بهش میبندن بود. کاش بادقت میخوندید!!!
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      20 0
      چرا شما مخالفان دلواپس نمی تونید آروم بگیگیرید و با ادب یاشید
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    2 1
    زنان ایرانی وقتی بحث آزادی های اجتماعی و ازدواج دوباره و حجاب و ورزشگاه موتور سواری مطرح میشه غربی میشن و اندازه زن غربی آزادی میخوان. وقتی صحبت مهریه و نفقه گرفتن و تامین مسکن میشه کاملا مسلمان و سنتی و شرقی میشن. وقتی صحبت حق سر کار رفتن میشه کاملا غربی میخوان باشن. وقتی صحبت از این میشه که زنان شاغل غربی به اندازه مردانشون در مخارج و مسکن سهم دارن؛ کاملا شرقی و ایرانی میشن!!! همیشه هم خر را میخوان هم خرما را. هم امتیازات زن غربی را میخوان داشته باشن هم امتیازات زن سنتی ایرانی را. همزمان نه مسئولیتهای زن غربی را میخوان داشته باشن نه وظایف و مسئولیت زن ایرانی را!!