سخنگوی ستاد کرونای همدان: ادارات استان همدان از امروز با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می کنند

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان درباره نحوه حضور کارکنان و دورکاری آنها گفت: تمامی دستگاههای اجرایی و اداری استان از امروز ۱۵ آذرماه تا اطلاع بعدی با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین همدان ؛ مهرداد نادری فر در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: کارمندان دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب، برق، گاز، مخابرات و نهادهای امدادی، اورژانس، بهداشت و درمان، امداد و نجات به همراه استانداری با تشخیص بالاترین مقام دستگاه تا یک سوم دورکاری کرده و  دو سوم نیروها نیز در محل کار حاضر خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان اضافه کرد: به جز دستگاه‌های امدادی، خدماتی و استانداری، مابقی دستگاه‌های اجرایی و دولتی با حضور ۵۰ درصدی نیروها فعالیت میکنند که این روند از روز شنبه ۱۵ آذر تا اطلاع بعدی در سطح استان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: البته بانوان کارمند باردار، دارای کودک زیر ۶ سال و کارمندان دارای بیماری زمینه ای کماکان در سطح دستگاههای اجرایی استان همدان دورکار هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان درباره وضعیت تردد خودروها در هفته آینده نیز گفت: ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرهای استان همدان برای مدت ۲ هفته دیگر(از امروز ۱۵ آذر) ممنوع است.

نادری فر خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه که پیشتر از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد پیش بینی شده بود تنها در شهر همدان ادامه دارد و این محدودیت در سایر شهرستان های استان برداشته شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =