سخنگوی علوم پزشکی همدان: شمار فوتی های کرونا در همدان تک رقمی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در پیک سوم شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۵ نفر در استان فوت می کردند که به دنبال اعمال و اجرای موثر محدودیت‌های پیش بینی شده، آمار فوتی‌های این بیماری در استان تک رقمی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان : دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگویی با اعلام اینکه هشت بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان جان خود را از دست دادند، افزود: با احتساب این آمار، شمار متوفیان این بیماری از ابتدای همه گیری تاکنون به یک هزار و ۲۹۲ مورد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۸ مورد بوده که از این تعداد ۷۵ مورد در بخش عادی و ۱۹ نفر در بخش آی.سی.یو بستری شدند همچنین حال ۳۵ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری اضافه کرد: طبق آخرین آمار، از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۹ هزار و ۲۸۷ مورد مثبت بستری در بیمارستان های استان ثبت شده که در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵۴ بیمار جدید در مراکز درمانی استان همدان بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: با توجه به اینکه رویکرد و رفتار ژنتیکی ویروس غیر قابل پیش بینی است بنابراین رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور نیافتن در اجتماعات در جلوگیری از ابتلا به کرونا بسیار مهم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =