مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان خلبانی هواپیمای اف ۴ در همدان برگزار شد

مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان خلبانی هواپیمای اف ۴، با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید نوژه همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان خلبانی اف ۴، ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: شهید فخری زاده در طول عمر با برکت خود منشأ خدمات فراوانی بود و همواره در راستای ارتقا توان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های فراوانی کرد و سرانجامِ مجاهدت‌های وی ختم به شهادت شد. ترور این دانشمند بلندپایه بار دیگر داغ شهادت سردار سلیمانی را تازه کرد.

وی خطاب به دانشجویان افزود: همه شما عزیزان باید ادامه دهنده راه پرافتخار شهید سلیمانی و شهید فخری زاده که همان راه تولید علم و تامین امنیت کشور است، باشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با تقدیر از عوامل فنی و خلبانان پایگاه به دلیل حضور چشمگیر در رزمایش اخیر این نیرو، خاطرنشان کرد: نظامی گری شغل شریفی است و نباید صرفاً به نگاه برطرف کردن نیازهای مادی به آن نگاه کرد و طبق فرموده مقام معظم رهبری، نظامی گری یکی از شریف‌ترین شغل هاست.

امیر نصیرزاده با تاکید بر اینکه باید در تمامی عرصه‌های اعتقادی، بصیرتی و امنیتی، خود را پرورش دهید، تصریح کرد: همه شما باید به اهمیت کار در نیروی هوایی آگاه باشید، دشمن‌شناس بوده و روحیه نظامی‌گری و اطاعت پذیری را در خود پرورش دهید و با درک درست از مسائل امنیتی و حفاظتی، به آسیب‌های فضای مجازی اشراف داشته باشید و راه‌های مقابله با آن را فرا بگیرید.

وی تاکید کرد: شما خلبانان جوان در آغاز این راه پر افتخار هستید و باید ادامه دهنده راه عزیزانی باشید که از تمام داشته‌های خود گذشتند، تا امنیت و اقتدار امروز حاصل شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه، از بخش اورهال هواپیماها، قرارگاه سربازان، اماکن عمومی و خدماتی، روند بازسازی استخر پایگاه و زمین چمن مصنوعی تازه احداث شده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان بازدید کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =