۰ نفر
۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک

انتخاب بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک اصلا کار آسانی نیست؛ چون تمامی تلفن‌های ساخت این شرکت، از کیفیت و دوام بسیار مناسبی برخوردار هستند.

به عبارتی دیگر، هر کدام از انواع دستگاه‌های تلفن بیسیم پاناسونیک، دارای ویژگی‌های متمایزی هستند که می‌توانند آن‌ها را در ردیف بهترین‌ها قرار دهند.

معیارهای بهترین بودن، به انتظاری که از یک تلفن بیسیم داریم، بستگی دارند. برخی به دنبال کیفیت بالا و قابلیت‌های ویژه هستند، عده‌ای تنها یک تلفن ساده و با قیمت مناسب می‌خواهند و تعدادی از افراد هم به ویژگی‌های مشخصی از قبیل آنتن دهی، منشی تلفنی، روم مانیتورینگ و ... اهمیت می‌دهند.

خوشبختانه شرکت پاناسونیک در ساخت تلفن‌های بیسیم خود، سلیقه و انتظارات تمامی مشتریان خود را در نظر گرفته است. به همین دلیل، هر معیاری که برای خرید تلفن بیسیم در نظر داشته باشید، می‌توانید دستگاه تلفن مد نظر خود را از میان محصولات پاناسونیک انتخاب کنید.

ما در ادامه این مقاله، چند مدل از بهترین مدل های تلفن پاناسونیک را معرفی می‌کنیم. در انتها نیز شما را با یک نمایندگی معتبر و مجاز این شرکت در ایران آشنا خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG۶۸۲۱

بیایید با یک تلفن ساده اما بسیار باکیفیت شروع کنیم. مدل KX-TG۶۸۲۱ در میان طرفداران گوشی‌های بیسیم معمولی، طرفداران بسیار زیادی دارد. این تلفن ساخت کشور مالزی بوده و خبر خوش اینکه از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

یک منشی تلفنی ۳۰ دقیقه‌ای (می‌تواند تا ۳۰ دقیقه یک پیغام فرد تماس گیرنده را ضبط کند) از قابلیت‌های ممتاز و درخشان KX-TG۶۸۲۱ محسوب می‌شود. این تلفن بیسیم پاناسونیک در سال ۲۰۱۳ به بازارهای جهانی عرضه شد و خیلی زود خود را به عنوان یکی از بهترین محصولاتی مخابراتی این شرکت مطرح کرد.

با هم به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم تلفن بیسیم KX-TG۶۸۲۱ می‌پردازیم:

  • وزن گوشی بیسیم: ۱۲۰ گرم
  • دارای قابلیت اتصال به دیوار
  • دارای نمایشگر نورانی
  • برخورداری از نور صفحه کلید
  • قابلیت شماره گیری سریع (Speed Dial)

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC۲۲۰

طرفداران تلفن‌های بیسیم ساده پاناسونیک، می‌توانند روی مدل KX-TGC۲۲۰ نیز حساب کنند. این تلفن در عین سادگی، بسیار باکیفیت و خوش‌ساخت بوده و می‌توانید برای سالیان دراز روی آن حساب کنید. C۲۲۰  ساخت کشور مالزی است و یک منشی تلفنی ۱۸ دقیقه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد.

تلفن KX-TGC۲۲۰ در دو رنگ منشی و نقره‌ای تولید و روانه بازار شده است. باتری این تلفن بیسیم پاناسونیک می‌تواند تا ۱۶ ساعت مکالمه را برای شما فراهم آورد. همچنین می‌توانید ۵۰ عدد از شماره‌های پرتکرار خود را در دفترچه مخاطبین KX-TGC۲۲۰ ذخیره کنید.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های و قابلیت‌های تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC۲۲۰ عبارتند از:

  • وزن گوشی بیسیم ۱۲۰ گرم
  • نمایشگر ۱.۶ اینچی
  • دارای نور صفحه کلید
  • دارای قابلیت شماره‌گیری سریع
  • مکالمه از طریق دستگاه پایه

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF۳۴۰

افرادی که به قابلیت‌های مختلف تلفن بیسیم اهمیت زیادی می‌دهند، می‌توانند KX-TGF۳۴۰ را انتخاب کنند. این تلفن، از محصولات میان رده شرکت پاناسونیک محسوب می‌شود و در عین قیمت مناسب،  از امکانات زیادی نیز برخوردار است. این مدل از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک ساخت کشور مالزی بوده و از یک کالر آیدی گویا برخودرا است.

می‌توانید در مواقع نبود برق نیز بر روی کار کردن KX-TGF۳۴۰ حساب کنید. علاوه بر این، یک منشی تلفنی ۱۸ دقیقه‌ای نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا دیگر نگران از دست رفتن هیچ تماسی نباشید. می‌توان تلفن بیسیم KX-TGF۳۴۰ را در ردیف بهترین و پرفروش‌ترین محصولات مخابراتی پاناسونیک قرار داد.

این شما و این هم مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF۳۴۰:

  • وزن: ۳۵۰ گرم
  • دارای قابلیت اتصال به دیوار
  • نمایشگر نورانی و ۲.۵ اینچی
  • دارای بلندگوی دیجیتال و جک هدفون
  • قابلیت ضبط مکالمه و ارسال و دریافت اس ام اس

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF۳۲۰

ما در حال صحبت درباره یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تلفن‌های بیسیم پاناسونیک هستیم. KX-TGF۳۲۰ برای آن‌هایی که کیفیت را ملاک اصلی انتخاب خود قرار می‌دهند، یک انتخاب فوق‌العاده محسوب می‌شود. این تلفن ساخت کشور ژاپن است و همین عامل، سبب تمایز و البته برتری آن نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر پاناسونیک محسوب می‌شود.

جالب است بدانید که با خرید KX-TGF۳۲۰ به طور همزمان از یک تلفن رومیزی و یک عدد گوشی بیسیم بهره‌مند خواهید شد.

در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF۳۲۰ خواهیم پرداخت:

  • وزن: ۵۸۰ گرم
  • دارای نور صفحه کلید و نمایشگر
  • قابلیت ذخیره ۱۰۰ شماره در دفترچه تلفن
  • برخوردای از روم مانیتورینگ
  • ۱۷ ساعت مکالمه از طریق باتری

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF۳۷۲

اگر به دنبال یک تلفن بیسیم با دو عدد گوشی هستید، پیشنهاد اول ما به شما KX-TGF۳۷۲ خواهد بود. این تلفن محبوب و البته بسیار باکیفیت، از قابلیت Link۲Cell نیز برخوردار است و با کمک آن، می‌توانید دستگاه تلفن را از طریق بلوتوث با گوشی همراه خود ست کنید.

باتری این مدل از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک می‌تواند تا ۱۳ ساعت مکالمه را در اختیار کاربران قرار دهد. علاوه بر این، یک منشی تلفنی ۱۸ دقیقه‌ای نیز برای KX-TGF۳۷۲ در نظر گرفته شده است. قابلیت‌ها و البته کیفیت بسیار بالای این تلفن بیسیم، سبب شده تا محبوبیت بسیار زیادی را در میان مشتریان به دست بیاورد.

برخی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF۳۷۲ عبارتند از:

  • وزن: ۳۵۵ گرم
  • نمایشگر ۲.۵ اینچی
  • ذخیره ۳۰۰ شماره در دفترچه تلفن مخاطبین
  • قابلیت ضبط مکالمه و ارسال و دریافت اس ام اس
  • امکان برقراری تماس و مکالمه از طریق دستگاه پایه

بهترین تلفن بیسیم پاناسونیک را از کجا بخریم؟

برای جواب به این سوال، ما به شما فروشگاه ایده آل گستر را پیشنهاد می‌کنیم. شما عزیزان می‌توانید انواع مختلف تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را همراه با قیمت مناسب و البته یک گارانتی معتبر ۱۲ ماهه از ایده آل گستر، نمایندگی رسمی محصولات اداری و مخابراتی پاناسونیک خریداری کنید.

برای خرید تلفن اصل با گارانتی معتبر، تنها کافیست وارد وب سایت رسمی ایده آل گستر به نشانی اینترنتی www.idehal.org شوید. سپس با مراجعه به منوی محصولات و از قسمت تلفن‌های خانگی، به بخش تلفن‌های بیسیم بروید.

در این‌جا شما می‌توانید انواع تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را همراه با به روزترین قیمت، نقد و بررسی کامل، تمامی مشخصات و تصاویر اختصاصی مشاهده کرده و مدل مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نکته: شما عزیزان می‌توانید با استفاده از فیلترهای پرفروش‌ترین، ارزان‌ترین، گرانترین، جدیدترین و محبوب‌ترین، به آسانی تلفن بیسیم مناسب خود را پیدا کنید. علاوه بر این با استفاده از تعیین محدوده قیمت، می‌توانید مدل‌های مناسب با بودجه خودتان را مشاهده کنید.

در صورت تمایل می‌توانید تلفن‌های بیسیم پاناسونیک را در وب سایت ایده آل گستر، بر اساس قابلیت‌هایی از قبیل منشی تلفنی، تعداد خطوط، تعداد گوشی بیسیم و کارکرد در هنگام قطعی برق نیز فیلتر کرده و سریع‌تر به محصول دلخواهتان دسترسی داشته باشید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با تلفن‌های بیسیم و سایر محصولات مخابراتی پاناسونیک، می‌توانید همه روزه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ با کارشناسان فروش ایده آل گستر تماس گرفته و مشاوره و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

کلام پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین مدل‌های تلفن بیسیم پاناسونیک که در حال حاضر در بازارهای ایران موجود هستند، پرداختیم. البته  بازهم یادآور می‌شویم که تمامی تلفن‌های تولید شده توسط پاناسونیک، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و بدون شک از انتخاب هیچکدام از آن‌ها پشیمان نخواهید شد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462850