مبارزه با فساد اقتصادی در تئاتر شهر دنبال خواهد شد

پس از ۹ ماه که از تعطیلی تئاتر به خاطر همه‌گیری کرونا در کشور می‌گذرد، حمیدرضا نعیمی در حال برنامه‌ریزی برای اجرای کمدی «گُرگاس، یا روز به‌خیر آقای وزیر» است. موضوع این نمایش، اختلاس و فساد اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا نعیمی قصد دارد نمایش کمدی «گُرگاس، یا روز به‌خیر آقای وزیر» را در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه ببرد.

این نمایش کمدی، داستان مردی است که برای منصب وزارت دارایی انتخاب می‌شود. او می‌داند بسیاری‌ از مسؤلان و سازمان‌ها در فساد، اختلاس و پولشویی گسترده‌ کشور دست دارند. پس اعلام می‌کند که بی‌هیچ ملاحظه‌ای قصد پاک‌سازی و اصلاحات دارد. از همین رو دیگران با تهدید، تطمیع و تزویر سعی می‌کنند او را از خواسته و هدف‌ش دور کنند، اما او با عزمی راسخ، قصد دارد مفسدان را مجازات کند. وزیر دارایی، با موانع و کارشکنی‌هایی که در طول مبارزه مواجه می‌شود، در می‌یابد ریشه‌ این فسادهای گسترده به جای دیگری بازمی‌گردد، پس با اختیارات تامی که از سوی رئیس‌جمهور دریافت کرده است، همه را غافل‌گیر می‌کند.

 حمیدرضا نعیمی، نویسنده و کارگردان این نمایش همراه با دیگر عوامل اجرایی این اثر امیدوارند پس از مدت‌ها خاموشی و سکوت تئاتر، این نمایش، جانی تازه به این هنر ببخشد. 

 او و گروه تئاتر شایا قصد داشتند فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۹، نمایش «فردریک» را در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه ببرند که با وجود آماده‌سازی دکور، لباس، موسیقی و کسب مجوز از شورای نظارت و ارزشیابی، اجرای این نمایش به دلیل شیوع ویروس کرونا میسر نشد.

بازیگران و دیگر عوامل اجرایی نمایش کمدی «گُرگاس، یا روز به‌خیر آقای وزیر» به‌زودی معرفی می‌شوند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =