۰ نفر
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
پیشرفت ۶۰ درصدی احداث جاده سلامت

عملیات احداث جاده سلامت واقع در بلوار طالقانی بالای پارک تهلیجان شمالی با پیشرفت ۶۰ درصدی همراه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس عبدالصادق نجفی معاون عمرانی و زیربنایی شهرداری شهرکرد به همراه مهندس سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در بازدید از روند اجرای جاده سلامت گفت: احداث جاده سلامت یکی از طرح‌های مهم شهرداری است که محیطی مناسب، ایمن و شاداب برای شهروندان فراهم خواهد شد تا از مجموعه خدمات متنوع این طرح با محوریت سلامت و ارتقای نشاط اجتماعی و ترویج فرهنگ پیاده روی بهره مند شوند.

وی افزود: این جاده در بلوار طالقانی بالای پارک تهلیجان شمالی به طول ۱/۵ کیلومتر در حال اجراست.

مهندس نجفی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در جاده سلامت، ایستگاه هایی طراحی خواهند شد تا شهروندانی که در این جاده به پیاده روی، قدم زنی و دوچرخه سواری مشغول هستند از امکانات آن بهره مند شوند.

مهندس هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز در این خصوص گفت: با توجه به موقعیت مکانی این طرح در شمالی ترین قسمت پارک تهلیجان عملیات کاشت درختان و احیای فضای سبز رفیوژ ساخته شده صورت پذیرفت و سازمان درنظر دارد نسبت به توسعه خدمات رفاهی و تفریحی و زیباسازی در مجاورت این باند، اقدامات لازم را در سال آتی انجام دهد.

وی اضافه کرد: در طول این مسیر با اجرای فضای سبز ضمن ایجاد محیطی زیبا که جنبه های بصری این قسمت از شهر را افزایش می دهد موجب ترغیب شهروندان به پیاده روی و بهره مندی از چشم انداز زیبا و فضاهای سبز مجاورتی خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =