عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مسئولین توصیه کرد: به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش فرا داده و اقداماتی انجام دهند که ذهن جامعه آرام شود.

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص تبعات علنی شدن اختلافات توسط مسئولین گفت: این امر بسیار روشن است. مدیریت این مسئله را ایجاب می کند که اختلافات علنی نشود، حتی در محیط یک خانواده نیز باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد، چه برسد به محیط اجتماع که یک محیط بزرگی است و مدیریت آن بسی دشوار تر است.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه «مسلما اختلافات در سطوح بالای مدیریتی وجود دارد» گفت: به حکم تعداد قیافه سلیقه ها نیز مختلف است. هیچ گاه نمی توان گفت که چند نفر در یک موضوع هم سلیقه هستند. این مسئله در بین مسئولین نیز صدق می کند.

ممدوحی ضمن تاکید بر «مدیریت اختلافات» گفت: باید مسئولین اگر احیانا اختلافی بین شان است خودشان آن را مدیریت کنند. مدیریت نیز به این معنا است که این اختلاف نظرها را در مراکز تصمیم گیری مطرح کنند، نه در میان مردم.

وی ادامه داد: اگر اختلافات میان مردم مطرح شود و جامعه از اختلاف بین مسئولین اطلاع پیدا کنند فایده ای ندارد. چرا که مردم نمی توانند این اختلافات را حل کنند. مردم تنها دو دسته می شوند و گروهی طرف این مسئول می شوند و گروهی طرف مسئول دیگر که این جز به وخامت اوضاع کمک دیگری نمی کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به این سوال که «مردم باید تا چه اندازه از اختلافات مسئولین باخبر باشند؟» گفت: ضرورت ندارد که مردم از اختلافات بین دو نفر از سردمداران مملکت اطلاع یابند؛ کما اینکه الان بسیاری از اختلافات وجود دارد و کسی از آن باخبر نیست. برخی از این اختلافات در ادامه نیز حل می شود.

ممدوحی به مسئولین توصیه کرد: به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش فرا داده و اقداماتی انجام دهند که ذهن جامعه آرام و از تصور وجود اختلاف بین مسئولین خالی شود.

وی خاطرنشان کرد: رهبری همیشه توجه اش به این مسئله است که جامعه از متن غافل نشده و متوجه حواشی نشوند. باید قدرت مردمی متوجه جهت اصلی که آمریکا و صهیونیزم است، باشد. اگر این حاشیه ها و اختلافات به سطح جامعه کشانده شود توجه جامعه از جهت اصلی منحرف می شود که این بسیار خطرناک است.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =