سه داور جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

شهرام کرمی، مهرداد کورش‌نیا و علیرضا اوسیوند به عنوان داوران بخش صحنه‌ای هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید نیلی، دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، طی احکامی جداگانه، شهرام کرمی، مهرداد کورش‌نیا و علیرضا اوسیوند را به‌عنوان داوران نهایی بخش نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر «مقاومت» معرفی و منصوب کرد.

شهرام کرمی، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، فارغ‌التحصیل رشته هنرهای نمایشی در مقطع کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی و همچنین دارای نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. تا کنون آثار مختلفی از این نویسنده و کارگردان منتشر و یا در مقام کارگردان توسط وی اجرا شده‌است.

مهرداد کورش‌نیا، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با سینمای جوان آغاز کرد و بعد از آن نویسندگی و کارگردانی بیش از ۱۰ اثر نمایشی را به عهده گرفت که نمایش پرمخاطب «آخرین نامه» در دهه ۹۰ از جمله آنها است.

علیرضا اوسیوند، دارای مدرک کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکده تربیت مدرس است که از دهه ۶۰ در تلویزیون به‌ عنوان بازیگر، دوبلور و تهیه‌کننده حضور داشته‌ است.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» به‌صورت زنده و آنلاین با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۲۵ آذر تا ۲ دی‌ در تهران برگزار خواهد شد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =