بایدن راهبرد ترامپ در خاورمیانه را ادامه می‌دهد

فارس نوشت: با وجود مخالفت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور احتمالی آمریکا با اکثر تصمیمات «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی این کشور در حوزه سیاست خارجی، برخی مشاوران بایدن گفته‌اند که او در نظر دارد راهبرد ترامپ برای دستیابی به توافق‌ سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را ادامه دهد.

به نوشته وبگاه خبری «آکسیوس»، ادامه تلاش‌ها برای دستیابی به چنین توافق‌هایی که به «توافق‌های ابراهیم» معروف هستند به بایدن کمک خواهد کرد تا روابط مثبتی با «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر رهبران کشورهای حوزه خلیج فارس داشته باشد.

آکسیوس همچنین نوشت بایدن می‌تواند با دستیابی به توافق‌های بیشتر در این زمینه، نتانیاهو را تحریک کند تا وی گام‌هایی در جهت حفظ «راه‌حل دو دولتی» در قبال فلسطین بردارد. 

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی. IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    خود ترامپ و نتانیاهو هم میدانند هیچ جنگی بین انها و عربستان و امارات نبوده که الان بخواهند قرارداد صلح امضا کنند و این حرکتها صرفا نمایشی و تبلیغاتی بوده و هیچ ارزش دیگری ندارد فقط روابطی که سالیان سال به صورت مخفی وجود داشت اشکار شده است و مورد مخالفت اکثریت مسلمانان است و نتیجه ی گفتگو و صلح اعراب واسرائیل را هفتاد سال است میبینیم که جز خفت وخواری برای هر کشور و حزبی که به ان تن داده نبوده است امریکا در منطقه سیاستهایش شکست خورده است حالا میخواهند همان راه را ادامه دهند بسم للاه روز از نو روزی از نو . شکستهای بعدی منتظرند